今日考會計..中史..英文..d題目好易....答案好難-___-
會計:亂做.......
中史:亂吹水......
英文:問周公......佢唔識-3-
考完同fd去吹水行街......
番到屋企有人腥左隻歌俾我......[As the Deer]
幾好聽^0^
冇野做喇......
cm唔該