唉=[
今日俾個青頭信收左電話
廢時哂時間打字屌9佢
今日lunch諗住食好平架.....
點知d fd無啦啦話去食鐵板.....我又on99咁跟左去食~.~"
算...聽日開始草
放學又去左打波
當然lose左啦~
跟住係度同一個fd玩射key~
我win左
讚下我啦
~!!!我要高牙!!!~