星期六,日又哂左喇- -
星期六同fd出去行~
星期日留係屋企訓- -
上個星期走留堂....個牙sir打左俾我老豆- -
講:你個仔牙...我叫佢留係度又走左去..........講完一大輪仲要叫我老豆俾我聽囉.....
跟住又同我講經......
煩到嘔~
今日番到去係度針對我...又叫我交呢樣果樣....搞到要做勁多功課~
個歌唱俾賽我報唔到- -
因為過左報名時間- -
都好既.....唔洗煩xP
冇野打喇~留個cm牙唔該=]