1個幾月無打blog啦```
只因最近太忙``
依家打都唔知打咩好`
```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
琴日我去左體院``
做3```鐵時間測試`
d人快到變態
我就差``8``秒就可以入到啦```
我頂``
都唔知行咩衰運```
極度無奈囉```
連```山(林樂山)```倩(蔡倩彤)都入到```
我居然入唔到```
真係失敗
``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
`今日去左南灣比賽``
玩水陸兩項`
d水凍到{震﹜
都發揮唔到`
真慘
搶位個陣比人打左幾下
落到水比人踩
游左唔夠10米比人拉腳``
吹Q漲```
好想打""7""佢地班人
變態的``
游到咁上下
又抽筋喎````
跑又跑唔到```
唉````
極度無奈中```
星期3要去馬鞍山
為左個港隊跑步鐵人測試```
我要報仇````
``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
就快UT啦
我真係慘
又無得抖```
|