|
2009-12-14’ |
|
|
今朝起身果陣
隻眼勁吾舒服
系咁揉揉揉
跟住番到學校都冇乜野啦
上堂都冇野講啦
放學
練詩歌比賽
練到超好笑
不過勁吾齊囉
聽日又話喺禮堂度唱
出醜就真
之後練完
數學又話要勞改
勁煩囉
我仲要系男仔尾二走果個
著死我啦
跟住走果陣
同明心,LHC,張xx
我吾知做乜
系咁玩押韻
超好笑
有人打黎`話你好肥
食左飯未`買緊雞脾
哈哈=]
我地笑到咩咁
之後送完LHC搭車就番歸lu^_____^''
我冇c0mment `吾夠精神=]
你要識做呢`入黎要搭爹;)
|
|
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 118 | »
|
|