2009-12-14 
 

今朝起身果陣

隻眼勁吾舒服

系咁揉揉揉

跟住番到學校都冇乜野啦

上堂都冇野講啦

放學

練詩歌比賽

練到超好笑

不過勁吾齊囉

聽日又話喺禮堂度唱

出醜就真

之後練完

數學又話要勞改

勁煩囉

我仲要系男仔尾二走果個

著死我啦

跟住走果陣

同明心,LHC,張xx

我吾知做乜

系咁玩押韻

超好笑

有人打黎`話你好肥

食左飯未`買緊雞脾

哈哈=]

我地笑到咩咁

之後送完LHC搭車就番歸lu^_____^''

我冇c0mment `吾夠精神=]

你要識做呢`入黎要搭爹;)

 

2009-12-14 10:47 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


anderson_105
暱稱: ♥龍烽:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區