|
2009-06-26’ |
|
|
學校無啦啦話停課
打到吾洗番學
正
所以
就引起我心中既一團火
喺呢個MO聞
我要爆啦
所以我決定
決定
決定
決定
日日打波=]
如果我日日都打波
我就吾信我吾高
但系
如果我感染到豬流感
咪死?
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
而家打波
好咗
不過一對住番龍仔
就..............
如果對全其他人
三分?
超准呀
吾打啦
我要打波啦
88
|
|
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 118 | »
|
|