|
2009-05-05’ |
|
|
又輸> <
今日班排又輸
講出黎好似好扮野咁
不過都係要講
如果唔係我傷咗隻手
2d點會嬴\_/
總之唔發脾氣-3-
搞到自己隻手咁=0=
-
-
-
-
-
-
-
-
-
聽日要練波
唔知點解
而家好中意排球
s0...籃球都唔打啦;>
而家每次既排球訓練
我都超期待
0k...
你話要喺排球超越我!?
我等你
你....都可以話係一個天才
天份仲高過仲仔...
籃球我放棄超越你
排球點都唔會比你勁過我
\_/
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
星期六又排球學界0﹏0
不過唔驚
今次多咗超多人
^3^
好開心
而家練波覺得好似小學
唔同既就係
由最廢變咗鐡三角-3-
超0
下場對翁祐
中意既黎睇
五月九號【今個星期六】
幾點聽日再講...
喺朗屏體育館
中意就黎睇啦
不過明心一定要黎
你應成咗我冇得反口^3^
你呀
冷靜d呀
乜都唔好做
佢就吹你唔脹
一生兄弟呀!!!!
就算衰咗
我都會等你
就唔信個仆街
係又報唔係又報;>
況且你都未必有事啦^^
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
唔知做乜
呢排做乜都唔順
班排又輸
又要見家長
唉......
死得啦> <
唔想打啦
我要c0mment
|
|
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 118 | »
|
|