2009-05-05 
 

又輸> <

今日班排又輸

講出黎好似好扮野咁

不過都係要講

如果唔係我傷咗隻手

2d點會嬴\_/

總之唔發脾氣-3-

搞到自己隻手咁=0=

-

-

-

-

-

-

-

-

-

聽日要練波

唔知點解

而家好中意排球

s0...籃球都唔打啦;>

而家每次既排球訓練

我都超期待

0k...

你話要喺排球超越我!?

我等你

你....都可以話係一個天才

天份仲高過仲仔...

籃球我放棄超越你

排球點都唔會比你勁過我

\_/

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

星期六又排球學界0﹏0

不過唔驚

今次多咗超多人

^3^

好開心

而家練波覺得好似小學

唔同既就係

由最廢變咗鐡三角-3-

超0

下場對翁祐

中意既黎睇

五月九號【今個星期六】

幾點聽日再講...

喺朗屏體育館

中意就黎睇啦

不過明心一定要黎

你應成咗我冇得反口^3^

你呀

冷靜d呀

乜都唔好做

佢就吹你唔脹

一生兄弟呀!!!!

就算衰咗

我都會等你

就唔信個仆街

係又報唔係又報;>

況且你都未必有事啦^^

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

唔知做乜

呢排做乜都唔順

班排又輸

又要見家長

唉......

死得啦> <

唔想打啦

我要c0mment

2009-05-05 07:17 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


anderson_105
暱稱: ♥龍烽:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區