|
聽日就比賽啦﹏’ |
|
|
六十五日啦。
琴日仲同抄咗﹏
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
聽日要手球比賽呀> <
慘啦﹏
又要練排球
唉............
講番今日先﹏
頭果幾堂都冇野…
到通識
冇啦啦
比李紹良小
冇啦啦話我上堂唔認真...
收尻皮啦…
又冇講野
算
唔撚理個尻佬
放學著撚到我呀
仆街
早唔比功課
放學先比
都KAI KAI地
又要做過
小
跟住留堂做做吓功課
李俊豪上黎叫我落去...
之後同廢賢傾
跟住唔知做乜龍仔話入排球隊
我超開心...
之後番番上去做功課
做完同明心佢地一齊出學校門口
明心走咗
我同晴,雪女,黎WING一齊走
番到屋企
家家打比我話聽日要7:30去到元朗
仆街
累死我咩
打一陣排球
跟住又番小學
之後四點幾又要去番元朗;;;;;;;;;
聽日又要手球學界
對呀黃=,=
冇乜信心
唉.............
訓教啦
抖足精神﹏
聽日加油
^________________^''
`c0mmEnt^3^
同妳好番啦`
超開心﹏
|
|
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 118 | »
|
|