andy0110
暱稱: 爆炸頭兵長
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
damn!
mother day
頂呱呱
= = = = = ==
happy day~
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 844
今日人氣: 118
累積人氣: 5238
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 23 日  星期四   晴天


????? 疑惑 分類: 未分類

觀點與角度

都係你點睇架姐..
但要理性看事件

不要睇死任何1個人,要比人返身機會
1開始就睇死左佢,人地做咩都冇用啦咁...
人人都會有控制唔到自己既時候,有發脾氣既時候
唔通真係發完脾氣,之後就以後冇fd做,要比人睇死

人地都打哂blog,道哂歉啦,洗唔洗個個打blog話自己冇錯呀,咩對與錯真係要睇得咁重要咩

 






訪客留言 (返回 andy0110 的日誌)


o753428619o 於 2010-09-25 08:10 PM 發表:
 戇居居  cm = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



melody818_8 於 2010-09-25 06:36 PM 發表:
都無人怪佢係上面睇月亮...
只係佢係上面會令人亂諗姐,
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenwong0406 於 2010-09-25 04:23 PM 發表:
戇居居      毛    算把啦    同宜d人講宜d都曬氣啦     有人地就拎個心同d人做朋友       某班人就拎個屎忽泥同人做朋友    當人水魚    問心你地有冇當講人係朋友   不如我幫你答啦     係冇囉!!!!!人地自己上下天台望月亮都要怪人丫??     如果你係覺得我係過緊你地嘅話    冇錯    係!!!!我係話緊你地班仆街!!!!       你地以為自己係邊個??    人地對你好應該嫁??   我地就係覺得你地係錯!!!!!因為你地班人對朋友嘅態度真係錯嫁囉!!!!(不要對號入座)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincent2227 於 2010-09-24 09:30 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boBOYEE123 於 2010-09-24 08:18 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viennali 於 2010-09-24 08:15 PM 發表:
❤c0mmEnt❤ F0r ★y0u★ la  ;]
吾好咁啦  =[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwanapril12 於 2010-09-24 06:07 PM 發表:
平心而論,
我地無計較.係你話我地錯.!
係邊個話.
覺得係我地錯牙?
你自己用腦諗下.
我5係想搵架嗌.
只係,我地不嬲都係比人話係錯.
因為,我地5識扮.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oscar723 於 2010-09-24 05:33 PM 發表:
明灑!! cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heng1heng 於 2010-09-23 11:48 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]