觀點與角度
都係你點睇架姐.. 但要理性看事件 不要睇死任何1個人,要比人返身機會 1開始就睇死左佢,人地做咩都冇用啦咁... 人人都會有控制唔到自己既時候,有發脾氣既時候 唔通真係發完脾氣,之後就以後冇fd做,要比人睇死
人地都打哂blog,道哂歉啦,洗唔洗個個打blog話自己冇錯呀,咩對與錯真係要睇得咁重要咩