頂頂頂!!!!!!!!
唔知點解!!!!!十分不爽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
真係唔知點解=囧=囧=.
算啦~唔理啦~
~~~--~-~----~~~~~
丫!!!!講返琴日先=囧=
第1次比人讚叻仔 係因為十分奇怪既原因=囧=
同丫媽食飯個陣 個丫叔 話我識睇中文 好叻仔丫~~~
之後 佢2為我係mixture=囧=
我=囧=了...
好ya....終於配返副眼鏡啦^___^
但係帶左陣都覺得好暈=囧=
睇黎未慣個度度度度度度度度度度度數啦.....
搞到我完全唔想帶!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hate!!!!~~
冇想打啦...正返個型仔麵食算...
我知道我點解不爽啦!!!!
實係因為打班排輸左!!!!!!
雖然輸得唔係好一面到...
但係當自己完全冇技術 有心冇力既時候 個一刻真係為班出1分力=囧=
but i cant >___<
第1次輸波 輸得咁唔開心=囧囧=
|