好...我由今日開始認真打blog,我鍾意打咩就打咩,你地期實唔洗理我=囧=
因為我要比楊C拉睇到,我想睇到佢笑呀....
是日無事可記!!!!!!
原來人真係會懶,唔想死頂...琴日唔想跑,今日食飽飽連行都唔想行
搞到今日哂左2蚊塔車Dxx
原來波蘿油真係好好食,舊油呢,真係好有,好有唔知咩味..
E排好似好多工課咁....做極都做唔哂,
雖然我冇做,但係我有做架
我唔知自己講緊咩...
聽日上河,最怕自己唔識SwImming會死
因為水=__ __ Dxx
都唔知有咩好打啦...
唉,依加屋企好似成日冇人..打機先Dxx
閃人=囧=
留咩咩呀
|