今日打完手球
真係好鍾意手球丫我!!!
also like my team友Dxx
12月18....
唉丫...
搞咁耐先打1場,..
不如收住紅封包打比賽
我都唔知我講咩=囧=
咩野紅封包呀...
利士就利士啦...
雖然我真係好鍾意打手球
但係我發現左1樣野.... 我夠鍾訓教啦,88 miss左2集>_<