今日,唔知點解好開心(見個個人都好似話開心咁,我又講下先=囧=)
我琴日終於睇完個大結局lu
今日差唔多5點先放學,
入面有1句真係答先幾好,A問B,我係咪變左??B答,不管什麼事發生,你就是你..
之後我叫左傻仔蘇同埋夏鴨陪我去搵眼鏡...
真係答得幾好WOR..
不過夏鴨係比我逼,另外1個就係陪我,多謝哂你地陪我Dxx
琴日我去尖沙咀,見到D燈色,係度諗,chismas真係1個好開心既日子
我都唔知正咩眼鏡好,之後我諗住用返個個鏡,
我個陣係度諗,可以同鍾意既人一齊慢慢睇燈色真係幾好既事
點知佢話太細,冇咩款架啦,之後我咪搵返我之前個隻lo
琴日去飲個陣,我係度諗,e對新人一定已經左好多事啦
我問佢,可唔可以張我塊鏡搬去e副度,
我第1次去飲去得咁開心^_^,真係覺得好開心,好高興,好浪漫呀..
佢第1時間話 冇咩可能架啦,之後我吓左聲,再講,一樣架wor..
我琴日,我琴日,我發現我講左好多個琴日=囧=..
佢睇睇下,就話,哦~咁就得
不過今日食完野我又係到諗
咁就正完啦Dxx
期實交朋友好重要
我地原本諗住買杯奶茶先返去,點知唔識路,行左差唔多成30分鍾=囧=
好似個個人,都會驚過自己冇朋友咁
我真係好鍾意夜晚行街,今年有機會我實要去睇夜景!!
不過我真心希望大家交朋友攞個心出黎,原來你遇見他經係一種緣份..
之後塔車返去,訓著左,訓到夏鴨落左車我都唔知=囧=...
不要放棄你的朋友,我深信你的朋友都唔會放棄你
之後去攞埋條庫,去食野,回家
朋友真係very重要呀..
今天就這樣過了...
|