andy0110
暱稱: 爆炸頭兵長
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
damn!
mother day
頂呱呱
= = = = = ==
happy day~
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 844
今日人氣: 98
累積人氣: 5218
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 10 日  星期五   晴天


眼鏡 分類: 未分類

今日,唔知點解好開心(見個個人都好似話開心咁,我又講下先=囧=)
我琴日終於睇完個大結局lu
今日差唔多5點先放學,
入面有1句真係答先幾好,A問B,我係咪變左??B答,不管什麼事發生,你就是你..
之後我叫左傻仔蘇同埋夏鴨陪我去搵眼鏡...
真係答得幾好WOR..
不過夏鴨係比我逼,另外1個就係陪我,多謝哂你地陪我Dxx
琴日我去尖沙咀,見到D燈色,係度諗,chismas真係1個好開心既日子
我都唔知正咩眼鏡好,之後我諗住用返個個鏡,
我個陣係度諗,可以同鍾意既人一齊慢慢睇燈色真係幾好既事
點知佢話太細,冇咩款架啦,之後我咪搵返我之前個隻lo
琴日去飲個陣,我係度諗,e對新人一定已經左好多事啦
我問佢,可唔可以張我塊鏡搬去e副度,
我第1次去飲去得咁開心^_^,真係覺得好開心,好高興,好浪漫呀..
佢第1時間話 冇咩可能架啦,之後我吓左聲,再講,一樣架wor..
我琴日,我琴日,我發現我講左好多個琴日=囧=..
佢睇睇下,就話,哦~咁就得
不過今日食完野我又係到諗
咁就正完啦Dxx
期實交朋友好重要
我地原本諗住買杯奶茶先返去,點知唔識路,行左差唔多成30分鍾=囧=
好似個個人,都會驚過自己冇朋友咁
我真係好鍾意夜晚行街,今年有機會我實要去睇夜景!!
不過我真心希望大家交朋友攞個心出黎,原來你遇見他經係一種緣份..
之後塔車返去,訓著左,訓到夏鴨落左車我都唔知=囧=...
不要放棄你的朋友,我深信你的朋友都唔會放棄你
之後去攞埋條庫,去食野,回家
朋友真係very重要呀..
今天就這樣過了...






訪客留言 (返回 andy0110 的日誌)


wendy_li 於 2010-12-19 07:41 PM 發表:
好正lo你篇blog...
比我睇哂xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yausuki135 於 2010-12-15 06:05 PM 發表:
路過 cm. plz re
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wogrfdv 於 2010-12-11 11:10 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincent2227 於 2010-12-11 09:55 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viennali 於 2010-12-11 12:05 AM 發表:
c0mmEnt``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heng1heng 於 2010-12-10 11:53 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuping34 於 2010-12-10 11:50 PM 發表:
cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lam_817 於 2010-12-10 11:40 PM 發表:
我又要=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenwong0406 於 2010-12-10 11:35 PM 發表:
我陪你去睇夜景=]=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]