今日....
好爽爆..
去練波
好好玩...
不過撞親塊臉...好似好痛..
練完波...
緊係食返條拜山雪條啦
哈密嘟味 真係唔錯唔錯...
等車既時間 ,就係聽人爆粗啦..
條友好似好火咁....
所以我地都好似好乖乖咁細細聲大叫
落車都啦...
之後佢地去左踢ball...
好玩~~好玩~~不過我冇踢=囧=
之後就決定緊返屋企食定出街食...
之後比soso偉嚇一嚇
就冇啦啦決定左返屋企食..
食左2個唔同既麵
好食......新意派 好eat 真的好eat
係咁啦..冇咩野打啦..88
|