andy0110
暱稱: 爆炸頭兵長
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
damn!
mother day
頂呱呱
= = = = = ==
happy day~
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 844
今日人氣: 117
累積人氣: 5629
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 17 日  星期四   晴天


悶... 分類: 未分類

難得依加飲緊野,又咁岩得閒,又咁岩上QZ,又咁岩11點20分,咁岩聽緊歌
哇!!!!!!咁多又咁岩呀..傻仔.
難得集合哂天時地利人和
緊係打下Blog啦..
.
~~~~~~~~~~~~~~~~唔知咩線~~~~~~~~~~~~~~~~(有d人打blog係咪用e d 架!?)
今日...1返到屋企同平常一樣...
都係冇人架頂(到依加都冇呀頂!!)
起馬連續5,6日啦...
前日十二點返到屋企..
1開門..黑哂,又係冇人...你地話係咪過份...
期實..我都唔知我打黎做咩...不過打黎托下都幾好^_^
on車...岩岩打左勁多字出黎....
但係又覺得自己9唔搭8,又del哂
真係覺得自己好on車....
大佬!!!!!!個個人都有差既時候架,我都試過為自己打得差而極情緒化...
唔好放棄呀大佬!!!我睇好你.加油!!!
哈!!打完你都睇唔到架啦...你都冇QZ....
總之出全力去進步,全力去練習就得架啦...我地成team支持你!!
邊個話唔支持我打嘟佢!!
講笑~~唔洗我打都會支持你啦....
you are the best Dxx

打blog幾好...想打咩就打咩...唔洗理人點諗我,總之我like就得..爽
包野飲完lu....就到12點lu,聽日訓到4點好冇呢?我都唔知呀...反正都冇野做,聽日先算啦=囧=
d字色怪怪的,都唔知咩色先好...
留c____呀!!!!!
頂..唔記得左點串....總之留.....留...留言啦^_^






訪客留言 (返回 andy0110 的日誌)


leo125 於 2011-03-20 07:28 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



low1996 於 2011-03-19 10:48 PM 發表:
c____
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wogrfdv 於 2011-03-19 03:45 PM 發表:
c____________
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HungTsz 於 2011-03-18 08:25 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Francesca227 於 2011-03-18 05:40 PM 發表:
cm!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



melody818_8 於 2011-03-18 12:27 PM 發表:
傻仔xd
留言俾你啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincent2227 於 2011-03-18 10:07 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuping34 於 2011-03-18 01:26 AM 發表:
C______ m  =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viennali 於 2011-03-18 12:23 AM 發表:
c0mmEnt` =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heng1heng 於 2011-03-17 11:59 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]