e個夢雖然我唔記得長情..
但我好記得有個情節...
話說有1日布林唔知幾時問我借錢...(好似1百)
我都唔記得借左幾多比佢
之後...我地成班人係富亨HEA緊..
布林話還錢比我..
還左5百蚊比我..
我仲同佢講...
咁我收住先啦..
如果我記得借左幾多比你,就比返你啦...
THE END
我就同呀哥講e樣野啦..
and then 去銅鑼灣...同呀媽d fd 食飯..
1去到...我地2個1人有5百蚊收..
我地我呀哥第1時間呆左....
之後再講返 就真係好出奇..
希望,可以發多d咁既夢啦..
88
P.S 開左既餅乾記得快D食..軟左就唔好食架啦....因為我岩岩食左塊..
|