明天mum日
大家想點同老媽子慶祝呢..
但在這日之前
又令我多1個慘痛既回憶
今日
傻仔蘇上左黎我家食飯..
但係真係對佢好唔好意思..
係到認真同你講句sorry.
要佢煮哂d野=囧=
知唔知點解??
因為撞到我最憎既生活
大家估下係咩??
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
我諗大家都估唔到架啦...
就係---甲由(曱甴)
真係勁__ __
真係搵個人黎hlep me...
淆到碌棍呀我..
依加隻野仲係我kitchen度..
食完野唔敢拎d野入去
唔敢洗碗
咩都唔敢..
真係想屋企多幾個人丫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|