andy0110
暱稱: 爆炸頭兵長
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
damn!
mother day
頂呱呱
= = = = = ==
happy day~
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 844
今日人氣: 91
累積人氣: 5603
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 26 日  星期四   晴天


YO! 分類: 未分類

YO!  
今日寫左好多次E個字=囧=

今日都算一日好好既day..
連最難過既英文 都係係到抄書...正爆..
放左學...
見今日個天咁正..又走左去打籃球...
我一定要高Dxx
又見到個肥仔...佢真係好博打...
我發現一樣野...e家d細路真係好惡..(雖然我都唔大個)
佢口中爆左d野出黎可能連佢自己都唔知咩黎=囧=
之後我就好hea咁教左佢小小野..我都唔知佢明唔明...(拿..我唔係衰人..)
教左上次我教蔡宛兒既野...(知就知,唔知就最好唔知啦..)

之後,我就走左去買野飲..
點知soso打黎 同我傾d野啦..閒雜野黎..
之後佢冇啦啦同我講 你個度係咪聽到個細佬大叫..
and 我話係...
佢仲話 佢自己個度又聽到,電話又聽到....
點知...原來佢係我前面行緊....
第1次咁虧....咁都撞到 真得2^^__^^

冇咩野打lu....依加差唔多日日都9點30先食野...
因為想睇住呀sir 食飯..Dxxx
實行"聽歌背歌詞大作戰"希望成功啦....
估下我聽緊咩歌  睇我msn就知架啦...不過唔準話我on嘟wor=囧=
睇完e篇野記得留野呀Dxxx






訪客留言 (返回 andy0110 的日誌)


leo125 於 2011-05-27 05:33 PM 發表:
CM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincent2227 於 2011-05-27 05:17 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



melody818_8 於 2011-05-26 11:51 PM 發表:
留野
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HungTsz 於 2011-05-26 11:34 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wogrfdv 於 2011-05-26 11:16 PM 發表:
最衰都係你啦 搞到菜菜學壞哂啦:@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...sor呀....
我同佢收返...等你教一次Dxx
Posted at 2011-05-28 10:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy_li 於 2011-05-26 11:04 PM 發表:
COMMENT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tonyli22 於 2011-05-26 10:09 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kinghck921 於 2011-05-26 10:08 PM 發表:
最衰飛機政不在,5係你就又有奶飲:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

留奶!!??Dxx
Posted at 2011-05-26 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuping34 於 2011-05-26 10:03 PM 發表:
流野
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heng1heng 於 2011-05-26 09:26 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]