andy0110
暱稱: 爆炸頭兵長
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
damn!
mother day
頂呱呱
= = = = = ==
happy day~
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 844
今日人氣: 41
累積人氣: 5379
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 8 月 25 日  星期四   晴天


when you see this blog you must click it 分類: 未分類

i want all the people pay attenion to see this blog
because i can 打的english you will know that.

today is a very un幸運 day
we lose the com賽 and go to a bad class that C
In there i havent fd,just one kai man such as yellow watch

today the 比賽 i  played very 差
in hero say sorry to my team friend

Why i say today is a unlucnck  day?
because when we went back home,we meet a big rain,
we havent unb___ so we got wet>_<

i write this blog i feel i am very 叻
因為i all us english  
luen mo you are so 勁 haha Dxx






訪客留言 (返回 andy0110 的日誌)


melody818_8 於 2011-08-27 05:38 PM 發表:
luen mo is a kai dou-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

it not true
Posted at 2011-08-31 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenzie1996 於 2011-08-27 01:36 PM 發表:
luen mo I支持you^^!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANKYOU,my english la____ will up架啦Dxx
Posted at 2011-08-31 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anson1638 於 2011-08-27 01:33 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leo125 於 2011-08-27 12:11 AM 發表:
我係中國人!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係e朗人Dxx
Posted at 2011-08-27 01:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wogrfdv 於 2011-08-26 11:09 PM 發表:
第二句就應該用 as i hope you will be understand
unlucky
唔用com賽 可以有match
差=bad
叻=well
勁=strong
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係唔記得個match....
勁係strong咩=囧=..
Posted at 2011-08-27 01:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



low1996 於 2011-08-26 09:46 PM 發表:
好一個all us Eng xD
             ^
        us?! use丫 =]
comment =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

串我丫..死仔.
Posted at 2011-08-27 01:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki19970104 於 2011-08-26 07:17 PM 發表:
可惜錯好多xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算係咁啦Dxx
Posted at 2011-08-27 01:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuping34 於 2011-08-26 02:31 PM 發表:
so gd la luen mo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha
Posted at 2011-08-27 01:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vincent2227 於 2011-08-26 11:49 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lam_817 於 2011-08-26 12:30 AM 發表:
your english is very good x2^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thzDxx
Posted at 2011-08-27 01:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]