F.4既生活真係死啦!!!!!!!!!!!!!!!!! 好多工課!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 課程又差D跟唔上!!!!!!!!!!!!!!!!! 再過著E D 生活我會死掉(傻啦...冇咁易..) YOYOYO 原本失而復得既感覺真係好=囧= 其實真係我今日咁岩唔見左枝pen... 勁慘><><><><><><>< 好憺心枝pen既生死 最後搵搵搵搵得返...開心死了&_& 這排生活還有點不爽,不知為什麼~~~~可能因為咩啦....算=囧=不爽就不爽>< 眼訓.訓啦,閃水