我岩岩先發現 我打BLOG D題目黎黎去去都係個幾個
唔係yayayay 就yoyoyoy 就=囧=
自己睇到都=囧=了~
今次勁-6丫!!!!!
返到去屋企..
發現自己冇帶所時....
屋企就當然係冇人架啦
禁1禁鄰居個門中
又係冇人
冇門口入丫頂呱呱><
之後諗住落我乾媽度 ...打緊佢屋企個陣...
真係好-6 我鄰居返黎丫Dxxxxxx
有門口入既感覺 爽爆了Dxx
同埋!!!!! f.4既生活 真係好多工課!!!!!D老師話就話1,2樣姐~~
咁其實科科1,2樣就唔係1,2樣架啦><><><>><><><<><><><><><>
|