頂!#$$^^@#%~!$!%^&&!@#%^ 就黎病死左啦我.... 咳真係好唔爽丫頂!!!!!!! 今日做中文卷個陣做到隻死狗咁.... 頂!!!!!聽日仲要考... 頂!!!!!快d好返啦頂你luen毛!! 廢廢咳藥水!!!! 食左第3次都仲有2聲咳既!!! 希望快d係女行日之前好快啦!!!!! 快d好返丫luen毛!!!!好返請你食大餐!!!!!! yoyoyoyoyoyoyoyooyo 當睇到e篇blog既人 請答我1個問題 1+1=_ =????Dxx