哇!好煩都冇打BLOG LA=]
今日上堂的時候,有一位同學比老師寫手冊喎,
之後佢寫到〝....本人定當好好看管小弟弟比D心機溫書〞
哈!都唔好笑
小學同學們
你地生日未呀
你們的幸運天子來了\
我成個袋都係等緊你地的禮物呀=]=]