..-*×★`'°LTHins/羅子子\日記..-*×
andy90hk
暱稱: 羅子子..."
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
千嬅出碟喇xdd
好開心=]
中秋節快樂=]]
去左MK唱K.."
第2日了xdd
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
會考倒數
生日時鐘
每月文章
網站連結
Kai妹Xanga
Kay Xanga
Mandy Xanga
NiN Xanga
Pong Xanga
Saicar Xanga
zeke Xanga
士多Xanga
丹丹Xanga
希Xanga
車喱Xanga
波波Xanga
杰Xanga
家姐Xanga
啊玉Xanga
劉秀Xanga
燕文Xanga
日誌統計
文章總數: 671
留言總數: 115
今日人氣: 2
累積人氣: 15463
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


今日勁眼訓呀!! 愉快 分類: 未分類

今日搭地鐵個時~~~架車都唔知做咩??去到調景嶺站都唔知做咩??架車明明係往角方向既~~就變左往油麻地方向~~個D地鐵人員又唔講清楚喎....攪到我都唔知點好.....唯有留番係架車啦.....好在都冇遲到~~~番到去Miss仲問我地鐵係唔係故障Tim呀...頭個2堂係中文~~派左測驗~~我21.75分~~~哈哈~合格~~Good...都唔知做咩~~~?~~~今日係勁勁勁眼訓呀...去到英文堂訓左~~~Math冇訓~~~頂住....會計~冇訓~~但係真係好眼訓呀....不過都頂得住....Lunch去左M記食~~~Econ冇咩點教書~Chan Sir 2點左右先黎~~上左20分鐘都冇.....跟住就PE喇~~~好熱呀~~~~

2006 年 10 月 2 日  星期一   陰天


今日睇左<女王的教室>喇~ 愉快 分類: 未分類

今日11點左右起身....跟住上網~~等埋媽咪起身跟住就食面喇~~~跟住就上網,聽歌&做功課~~3點左右就食左月餅~~食左3/4呀...好正...跟住4點左右媽咪就同左家姐去買野~~我就開左<女王的教室>睇~~睇到我喊左出黎~~~真係好感人呀....下個星期有得做呀.....正~~6點左右Dad打黎話出去MK買野~~跟住就落樓坐車出去接埋媽咪佢地~~就出左浩港食飯.....最後都冇出去MK呀...因為係官塘買到~~跟住8點就番黎屋企喇~~~

AROHA.............AROHA................AROHA......

 

楊千嬅十月出新碟 <Strange> 喇!!

歌手:千嬅
唱片名稱:<Strange>
唱片封套:N/A
唱片類型:CD
預計推出日期:2006年11月
附加資料:千嬅將參與監製
簡介:千嬅此碟會走無約束的靈異路綫,多以低音為主
TrackList:
1.靈異事務所
2.玄幻公園
3.大傻
4.玻璃怨曲
5.靈魂出竅
6.陰陽眼
7.冤魂纏身
8.呢喃鬼新娘
9.和諧創希望 (楊千嬅&古巨基)
9.恐怖公園(玄幻公園 國語版)

出處:

女王的教室-最後感人的一幕"AROHA"的意思


....

2006 年 10 月 1 日  星期日   陰天


國慶快樂!!!!!! 愉快 分類: 未分類

今日去左牛頭角食飯....食完就去德褔會合5E佢地喇!!!!!再去左九龍灣會展睇果個唔知咩展覽.....有好多傢俬....有浴室既野....跟住去埋睇車展添呀!!!!!跟住就去左浩港揾6E喇!!!!之後我地同5E佢地出左去九龍城元綠食壽司...笑死我呀......食完就番屋企喇!!!!係途中見到煙花.....勁靚呀~~~跟住去左新都城3期既Wellcome買野~~~跟住就番屋企喇~~~~

Ps:大家國慶快樂呀.......日日都咁開心快樂~~~

2006 年 9 月 30 日  星期六   陰天


今日好15/16呀!!! 愉快 分類: 未分類

今日好早就起左身喇...10點左右~~~~跟住就食面...好悶呀....媽咪同家姐12點左右去左新都城行~~~我就留係屋企上網~~同人Msn.....2:30分左右佢地番黎~~~跟住食月餅~~~正......仲有一件野唔知點好~~~真係15/16喇~~~~~><6:30分左右訓左~訓到8:00...就快做《2006勁歌金曲優秀選第二回》喇...End...

2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


哈~放假喇..正~ 愉快 分類: 未分類

今日都唔知做咩???差唔多堂堂都訓哂覺....死得喇~~~今日頭個2堂係CIT堂~~冇訓到~~啊Sir講左好多野呀.....跟住就Geog喇~~~都冇訓到~~~有聽書...Recess留左係地理室做野|~~~跟住English~~~~訓左~~~跟住Lunch呀....出左去街市食~~中文去左314做野~~~Econ&Math訓左~~~唉.......放左學去217做野~~做到4:30分左右就落左去睇人打波~~5:00同吳同學一齊放學~~~講完~~~

愛是不保留MV

 

恩典太美麗MV