..-*×★`'°LTHins/羅子子\日記..-*×
andy90hk
暱稱: 羅子子..."
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
千嬅出碟喇xdd
好開心=]
中秋節快樂=]]
去左MK唱K.."
第2日了xdd
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
會考倒數
生日時鐘
每月文章
網站連結
Kai妹Xanga
Kay Xanga
Mandy Xanga
NiN Xanga
Pong Xanga
Saicar Xanga
zeke Xanga
士多Xanga
丹丹Xanga
希Xanga
車喱Xanga
波波Xanga
杰Xanga
家姐Xanga
啊玉Xanga
劉秀Xanga
燕文Xanga
日誌統計
文章總數: 671
留言總數: 115
今日人氣: 0
累積人氣: 15459
2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


番埋聽日~~放假..正~ 愉快 分類: 未分類

今日週會~~請左學友社D人黎講會考D野~~~跟住就2堂會計....做左一堂野~~就訓左喇~~跟住中文就做工作紙...Math做D好容易既野~~~跟住Lunch出左去食~~~跟住又係Math~~~跟住就2堂English~~~訓左~~~~~~放學同吳同學一齊~~去左7仔買野飲~~~番到屋企~~4:30~~冇心情打呀...End!!!!

2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


今日中文測驗AR..... 分類: 未分類

今日又差D遲到呀.....唉~~今日差唔多行到番課室個時~~我地班有人打架呀.....入到課室仲要打~~~成班勁無奈~~~睇住佢地打啦~~~Miss Chan一定叫佢地冷靜~~~諗下打左會點.....頭個一堂係會計.....教左D新野~~~Geog又教左D新野~~Math又唔知佢講咩????2堂中文做說話~~叫左2個同學出去講.....Lunch冇出去食呀.....食完後莊Sir走埋黎~叫我同譚仲豪攪D野呀....跟住就2堂Econ喇......冇訓過~仲好留心聽啊Sir講書Tim.....差唔多落堂個時~~仲有20分鐘~~啊Sir比我地睇<<美女廚房>>呀.....English個Miss冇番~~~正.......放學中文測驗~~可能會合格掛~~~放左學同吳同學一齊搭地鐵~~唉...返到屋企都5:30喇~~~今日<<勁歌>>有千嬅呀...Yeah...

2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


香港人~~~唉....失望.. 分類: 未分類

今日好似平時咁返學啦~~~去到地鐵站....攞完報紙咁未行落去搭地鐵啦.....唉.....差唔多落到去~~~架車就差唔多走啦~~~D人仲要"沖"埋去喎~~~攪到架車又要開過門喎~~我就等下一架列車啦~~~咁多人~~~等到一架車黎到....車上面D人又唔死入去車既中間喎~~~唉~~~要叫唔該先死入去~~~D人真係呀.....不知所謂~~~行到番學校~剛剛打鐘~~~無遲到~~yeah...頭2堂係中文~~~頭個堂默書~~~好容易~~~會有80分左右啦<--------我估~~~跟住English啦~~~冇教過書~~~跟住Lunch啦~~~去左M記食野~~~差不多食完個時~~~我杯可樂仲未飲哂架~~~點知比吳同學攞左去飲~~~唉....勁無奈~~~><...跟住Econ啦~~~無聽到書~~~唔得呀....一定要聽喇~~~唔聽點會考呀......跟住就PE喇~~~D女仔要跑圈~~~哈~4個~~~抵死...放左學同吳同學仲有一個又係住將軍澳既同學(4D)一齊搭地鐵返屋企......差唔多6點吳同學打黎~~~佢話如果升唔到5A轉校喎~~~冇啦啦轉咩校呀....佢話要升5A班喎...唉...我地間學校係直升架Ma....咁點會有可能4B升到去5A呀????用下腦啦....同學~~~唔好再人云亦云喇~~~唉.....激死我喇~~~><

上某個討論區見到<勁好笑

所有band3都唔多好
為保護自己, 有d band3 都好的

PS:我讀4B架.....

2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


今日星期一!! 分類: 未分類

今日行梗番學校個時~~見到黃子豪...咁未同佢一齊行番學校囉~~~集隊個時突然有一隻蜜蜂係F.4個邊~飛黎飛去~首先係4C班既~跟住飛左去4D~跟住飛黎我個班(4B)~~~成班女仔大叫~~~跟住飛左去4A喇~~~~頭個2堂係English~~好悶呀~~~佢又唔識教書~~~我訓左1堂左右啦~~~~Geog堂做坡度~~~好容易~~~跟住Lunch啦~~~出左去食~~~跟住就係Math喇~~~哈哈......跟住就有2堂CIT喇~~~~正~~~放左學成班同學比人XX呀.....唉.....放左學仲唔放人~~~無奈><....我仲要比人出賣Tim......吳同學~~~我會記住你架~~~4:30分先走得~~~跟住同吳同學一齊去搵Miss Kam交野~~~跟住就同吳同學一齊搭地鐵......番到去都5:00 Lu....想訓都冇得訓.....今日勁多功課呀....so bad...

2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


今日去左探大姨媽!! 愉快 分類: 未分類

今日好早起左身...9:30分左右啦....跟住Dad揸車出左去荃灣食早餐....食完Dad就去左做野~~~2點左右就去接5E一齊去將軍澳墳場探大姨媽喇同埋大姨丈佢地~~~~探完就去左我屋企....6:00去左打波...打1個鐘....跟住食飯呀.....無聊下呀....打下機呀.....10點左右佢地就走喇~~~~~聽日要番學喇~~~~