| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
| 2006-10-04 |
|
今日好得閒~~寫下la
好似平日咁去打波~落到去kaikai霸唔到個場~要用後場ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
打完上去~
中文堂,唔駛默書住?!!我溫左ga=.=
geog.堂 馮sir 10min 先到,拎住把間尺話:"唔駛去gg room咩??我等左10min=.="
我唔記得帶 map skill \ . / 好彩 mr.fung 好人叫我去拎粉筆^^ ~上次d人要企一堂ga=.=
原來我連中史都冇帶 @.@ 我以為係 西史=.= 好慘呀~~~
放學即刻返左屋企 (好少可) 點知返到去,阿媽話"你唔駛 學 陶塑 咩??"
係wow~~冇左一堂=.=
今 日咩都唔記得呀
|
| 刊登時間︰2006-10-04 04:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|