想當年,我玩夢之果時係玩海洋既...我開左個ac叫帥健(弓手),同學就開左個帥偉(劍士)
我同偉仲係40lv果陣,打左2轉卡,佢就笑我冇精用(因為我同佢都以為係用光精)
之後66lv既fd話比我知,2轉弓係用水精既,佢就送左隻25%既水精比我
之後我同偉打...汁死雞咁贏左=0=
岩岩囉左3轉既時侯...(都係各新手既問題0.0)唔夠job...
之後掛左幾日豆=v=40job@@
因為果時冇+翼系統,2張卡升到20job算
我61lv既時候...(偉佢63lv)我同偉都冇乜心情解4轉任-___-
但係一諗到4轉幾型仔,幾勁,幾好用,就發出左動力去埋個4轉任~_~
62lv果時...打到4轉啦...果時岩岩好50job@@
4轉真幾型架(果時唔識影相,冇影到=3=)
之後到我升到74lv果時(偉佢78lv= =)
出左5轉啦~我有得發威啦XD
都出埋+翼系統,收左張光弓+7,之後自己沖+9
升到80lv...(偉佢85lv)放左acc啦:P
|