| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2013 年 8 月 19 日 星期一  |
| 個人對警察的感覺....... |
分類: 作既野 |
因為小弟實在身同感受,所以先大費周章黎嘔呢篇野出黎,記得有次就剪完頭毛,無啦啦比三位便裝叫開左,仲屈埋去死角,正常地出示身份證問幾罷了...結果原來係好唔同,記得當時對話如下:
A警:你叫乜名呀?
我:XXX(真名)
A警:你玩野呀?問你跟邊個呀Hi Auntie!
我:.......
B警:呢張咩黎架?
我:街機卡(車卡)
B警:你準備落機鋪咩?
我:唔係呀,返屋企咋
B警:你唔落機鋪帶張証出黎做乜Seven野呀!
我:.......
C警:放左佢啦,令仔黎姐。
仲有一次只係我落完街幫阿媽送啲野,送完野緊係想快?返屋企,天口咁熱,點知又中伏。
A警:做乜唔帶身份證呀?(果陣我15歲)
我:我15歲姐,再講我都只係落落街幫屋企人送野......
B警:咁我諗你都唔記得自己身份證係乜啦!
我:唔係呀,我記得呀,YXXXXXX(X)
A警:死令仔,咁向左走向右走串,等陣啦!
B警:算啦,睇佢都係無料,放佢走啦。
我更係無投訴啦,世途險惡,深知官字兩個口,你唔通報警咩?口同鼻拗,唯有忍,而當時感覺真係比一班更黑社會既黑社會夾住黎兇...
點解我提返起呢件事呢?就因為近年警方醜聞越黎越多,係警車入面煲煙、仲要係警局強姦都夠膽死,雖然唔可以咁武斷一竹竿打一船人,但係無可否認警隊質素正在下降!又例如,上星期五放工,都不過係樓下附近,放工時間,大把人趕住返屋企,一個唔好彩同警察個眼神對望,咁就知道奶野啦...有人就係討論區講,話依家警察做?乜?分析左好耐,結論係佢地只係識查身份證!可能我本身樣衰又好,個款衰都好,有人成世都未比差人查過,但係我返工只係返左幾個星期,就查過兩次囉...你查唔緊要,以前細個深夜流連街上,差人都同你傾下計了解下你乜事,不過比較後生一輩既差人,查你身份證唔會問你任何野,點解?咁佢為咩查你?顯示佢權力,因為佢覺得唔妥你囉,好簡單!咁好啦,你唔係懷疑我先查架咩?你唔問下我野又要查,咁你懷疑?咩?為左交功課叫有做過野?最慘係大部份人都認同,查人身份證既後生差人態度都係非常之惡劣!我承認我個款望上去係幾衰,12歲著校服返學,即係無校章果?,咁都要比四個藍帽子搜身,仲搞到我差?遲到!有次留長左少少指甲,就比四個藍帽子圍住問我係咪想用指甲行兇呀...!
不過肯定既係仲有好多好差人,最起碼以前教我體育同英文既阿sir就真係阿sir黎...(輔警),我諗我同差人結下不解緣,有次我隔離班有人打架,我又會係被懷疑既一個囉,不過阿sir都好有禮貌,仲唔好意思添,職責所在我無怪佢∼
講真依家考差人既要求實在係降低左!連我中學同學都話讀完某課程唔知邊幾科合格就得,無人話唔係為左錢而做差人,係人都要出糧,但係果種權力高高在上既心態真係會使人腐化。如果香港無ICAC,我相信我地依家仲係行緊五、六十年代既路!以上發生咁多事,小弟係完全無所謂串哄哄既態度同佢地講野,不過唔明佢地做咩係都要對良好市民惡言相向。警察有善助人既形象,已經在小弟心中熜滅了......
或者小弟應該返屋企對住塊鏡自我檢討,點解生得咁樣衰,對唔住呀差人哥哥,一日都係我個樣累事,我係好人黎架!><
|
| 發表時間:2013-08-19 12:32 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|