這日誌已經壞了吧?
К













ζμ℃κΨ
ⓓⓐⓨ
andyhtk27
暱稱: ???
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MK妹
2022-08-28
2018-03-22
2018-03-21
2018-03-20
文章分類
全部 (852)
...... (396)
上帝武裝 (15)
安拉GAME (34)
作既野 (134)
果一年,我係學校同人打左場大交 (7)
逆運少年 (3)
偽.三國 (4)
異空間獵人 (17)
無聊野 (221)
遊戲術語講解 (2)
魂盜 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 852
留言總數: 274
今日人氣: 65
累積人氣: 6873
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 8 月 19 日  星期一   晴天


個人對警察的感覺....... 分類: 作既野

 因為小弟實在身同感受,所以先大費周章黎嘔呢篇野出黎,記得有次就剪完頭毛,無啦啦比三位便裝叫開左,仲屈埋去死角,正常地出示身份證問幾罷了...結果原來係好唔同,記得當時對話如下:

A警:你叫乜名呀?
我:XXX(真名)
A警:你玩野呀?問你跟邊個呀Hi Auntie!
我:.......
B警:呢張咩黎架?
我:街機卡(車卡)
B警:你準備落機鋪咩?
我:唔係呀,返屋企咋
B警:你唔落機鋪帶張証出黎做乜Seven野呀!
我:.......
C警:放左佢啦,令仔黎姐。
仲有一次只係我落完街幫阿媽送啲野,送完野緊係想快?返屋企,天口咁熱,點知又中伏。
A警:做乜唔帶身份證呀?(果陣我15歲)
我:我15歲姐,再講我都只係落落街幫屋企人送野......
B警:咁我諗你都唔記得自己身份證係乜啦!
我:唔係呀,我記得呀,YXXXXXX(X)
A警:死令仔,咁向左走向右走串,等陣啦!
B警:算啦,睇佢都係無料,放佢走啦。
我更係無投訴啦,世途險惡,深知官字兩個口,你唔通報警咩?口同鼻拗,唯有忍,而當時感覺真係比一班更黑社會既黑社會夾住黎兇...
點解我提返起呢件事呢?就因為近年警方醜聞越黎越多,係警車入面煲煙、仲要係警局強姦都夠膽死,雖然唔可以咁武斷一竹竿打一船人,但係無可否認警隊質素正在下降!又例如,上星期五放工,都不過係樓下附近,放工時間,大把人趕住返屋企,一個唔好彩同警察個眼神對望,咁就知道奶野啦...有人就係討論區講,話依家警察做?乜?分析左好耐,結論係佢地只係識查身份證!可能我本身樣衰又好,個款衰都好,有人成世都未比差人查過,但係我返工只係返左幾個星期,就查過兩次囉...你查唔緊要,以前細個深夜流連街上,差人都同你傾下計了解下你乜事,不過比較後生一輩既差人,查你身份證唔會問你任何野,點解?咁佢為咩查你?顯示佢權力,因為佢覺得唔妥你囉,好簡單!咁好啦,你唔係懷疑我先查架咩?你唔問下我野又要查,咁你懷疑?咩?為左交功課叫有做過野?最慘係大部份人都認同,查人身份證既後生差人態度都係非常之惡劣!我承認我個款望上去係幾衰,12歲著校服返學,即係無校章果?,咁都要比四個藍帽子搜身,仲搞到我差?遲到!有次留長左少少指甲,就比四個藍帽子圍住問我係咪想用指甲行兇呀...!
不過肯定既係仲有好多好差人,最起碼以前教我體育同英文既阿sir就真係阿sir黎...(輔警),我諗我同差人結下不解緣,有次我隔離班有人打架,我又會係被懷疑既一個囉,不過阿sir都好有禮貌,仲唔好意思添,職責所在我無怪佢∼
講真依家考差人既要求實在係降低左!連我中學同學都話讀完某課程唔知邊幾科合格就得,無人話唔係為左錢而做差人,係人都要出糧,但係果種權力高高在上既心態真係會使人腐化。如果香港無ICAC,我相信我地依家仲係行緊五、六十年代既路!以上發生咁多事,小弟係完全無所謂串哄哄既態度同佢地講野,不過唔明佢地做咩係都要對良好市民惡言相向。警察有善助人既形象,已經在小弟心中熜滅了......
或者小弟應該返屋企對住塊鏡自我檢討,點解生得咁樣衰,對唔住呀差人哥哥,一日都係我個樣累事,我係好人黎架!><
發表時間:2013-08-19 12:32 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 andyhtk27 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]