| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2013 年 8 月 19 日 星期一  |
粗口點黎?  |
分類: 作既野 |
今日就不如講下粗口點黎啦。
粗口呢樣野,係中國人地方難以公然討論,情況有如討論「性」一樣,不過大多數人都唔肯面對或正面提及,其實兩樣野都好正常!傾就必要以正經的心態,帶有歪念只會顯得無知。其實我地有必要去面對,皆因現在港人粗口真係何其多,有啲好難聽,有啲唔理乜場合都講,有啲小學就已經滿口成文,我地係要正視問題,你越唔講越去逃避,佢地就越講得勁。
香港既粗口基本上等於廣東粗口,但並唔完全相等於廣東粗口。廣東粗口適用於講粵語既地方,包括華南地區、香港、澳門、及海外唐人街等地...特別係單字有時會放係正常語句中以加強語氣用作「助語詞」。果啲每人都出現係廣東人香港人圈子既廣東粗口/香港粗口,係有音既,但隻字點寫就毫無準則。原因就係政府、學界及社會壓力,教科書及老師不教不傳、商業機構出版比學生同學界既字典都無印到,、現時電腦字庫都無包含,以至正字日漸失傳,使廣東粗口以及俗語等多數有音無字。故此近代有人以「門」做部首,並內加同音字去表示。
粵語粗口既變化仲多,鬧人既意思都更加下流,刁鑽得黎又煩,所以中國北方人亦唔太鍾意南方人,其一就係佢地話南方人比較粗魯,講說話特別唔乾淨。但此等「門」氏(「尸」氏)部首字未必為香港獨創,因為早於二十世紀三四十年代已經出現,而且暫時未能考證係邊個諗出黎,但因為係二戰之後香港社會非常流行使用此等字,及後當時港英政府收錄係官方字庫,所以佢地每個都「獨當一面」,各自有其意思及用法,而且可以互相配搭或交換使用,可謂粗口中既皇者!因此粗口可謂五花八門,有粗到不能入耳,都有輕描淡寫,更有狠毒詛咒,亦有不明所以...Orz
點解小弟無啦啦講「粗口」呢?皆因其實粗口係廣東話黎講真係好加強到語氣,令到句子意思更加能夠發洩到佢既真正意思,而且講粗口唔一定係「唔好人」、「衰人」等等......
因為上次同小偉傾到,無粗口果陣係用咩字代替?由有第一個粗口果陣,係邊個定義佢為粗口?同埋又係邊個講出第一句粗口呢?呢樣真係偉大既創意黎XD
最後引用愛出貓既一句:「粗口,係一種文化,要認真對待。」
|
| 發表時間:2013-08-19 06:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|