| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2013 年 8 月 21 日 星期三  |
| 人是自私 by恨魂 |
分類: 作既野 |
人,十個有九個都係自私既
我諗睇緊呢篇文既你就係唔自私果一個人
大多數人往往想追求更好既野
不過無人完美
我自己都無可能做到滿分
有一句說話歌都有得唱:「男人唔可以窮。」
但唔好意思,我好窮。
所以我已經唔係一個好男人
係既,我自己都唔係好男人
又有咩資格想人主動理下我呢?
我開頭都講過,人十個有九個都係自私
我覺得自己缺乏果樣事物
就會好想令自己得到果樣事物
好似我依家咁唔係一個靚仔
我就會千方百計想人覺得我係一個靚仔
但人要面,樹要皮,老二都要包皮
唔知係我有自知之明,定社交有障礙
我就係唔鍾意比人見到我個樣
之不過其實我個樣,話樣衰唔算樣衰
話靚仔又遺背自己良心
不過比差佬見到肯定實有排傾
你一定諗:平平凡凡,五宮端正,無乜好怕
但我由小學開始,已經比全班汁對,連老師都係咁
引用電影-破壞之王入面果句:
「師父講得無錯,原來蒙住面真係咁好打架......」
好矛盾呢?無錯,信心真係好重要
蒙住面好好打,係因為有信心
不過好可惜,我用黎笠頭既野,戴住出街真係有問題
所以我咁多年黎,信心都無乜點增加過
的確,我係一個好乞人憎既人
唔係因為我樣衰,因為我遮唔遮樣都係比人打
而係,我唔係一個好男人。
雖然有句說話叫:「男孩不壞,女孩不愛。」
所以就有樣野叫「好人卡」
我壞又壞過,好又好過
都仲係追求緊自己心中既理想
或者,我無資格要求人對我好。
但我都係有過呢個諗法
因為,人係自私。
廢話完,雖然都係無人會去睇
但重點總結都習慣帶出一句:
「人係自私,往往想追求更好既野,如果你另一半成日煩你,咁你應該要珍惜有比佢煩住既機會,因為有啲人想自己另一半煩都無咁既機會出現。」by恨魂
|
| 發表時間:2013-08-19 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
無 於 2013-08-19 08:36 PM 發表:
加油!
|
網主回覆
thz Posted at 2013-08-20 01:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|