這日誌已經壞了吧?
К













ζμ℃κΨ
ⓓⓐⓨ
andyhtk27
暱稱: ???
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MK妹
2022-08-28
2018-03-22
2018-03-21
2018-03-20
文章分類
全部 (852)
...... (396)
上帝武裝 (15)
安拉GAME (34)
作既野 (134)
果一年,我係學校同人打左場大交 (7)
逆運少年 (3)
偽.三國 (4)
異空間獵人 (17)
無聊野 (221)
遊戲術語講解 (2)
魂盜 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 852
留言總數: 274
今日人氣: 10
累積人氣: 6611
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 10 月 27 日  星期日   晴天


《我討厭作文!》 分類: 作既野

 相信讀者們都經歷過公開試既洗禮,不論會考高考定DSE,都應該考過中文,而當中有一份叫寫作既卷二。我,對佢恨之入骨。

為左避免用字上既爭拗,筆者先釐定自己對「作文」同「寫作」既理解。

 作文:出卷員出定三條題目俾你選擇一條,要係限時之內作出一篇不少於650字既文。

 寫作:題目自定,題材不拘,文體唔洗有太多拘謹,字數同時間不限,想寫咩就寫咩。

 

我喜愛寫作,但討厭作文。

 

寫作係一件隨心所欲既事,唔需要計分,鐘意幾時寫都無所謂,最開心既,當然自己既作品或者諗法可以自由自在咁俾其他讀者睇,如果有人認同自己,更加會令自己更有動力去寫唔同既野。

作文?就係一場決戰九十分鐘既考試,不論你寫到好多野,睇既都只係個評卷員。分數決定左評卷員覺得你篇文既質素如何,評卷員覺得你篇文唔掂,你篇文已經俾人大幅貶值。

明明寫作係一件令人滿足既事,偏偏所變種既作文令人不忿。

作文想攞5**?一係寫埋d懶係高深,感人至深既文,或者靠運氣。

 

可能有人覺得我只不過用吃不到的葡萄是酸的既心態去抱怨,但事實上,我真心唔覺得有d所謂5**既作品有咩咁好,佢地攞到5**,只因佢地既大作假得黎又夠自然。但實際上,內容比放學ICU好假的肥仔更假,所帶出既人生哲理,講就高深,但諷刺地,佢地從來冇經歷過,又憑咩講埋d大道理呢?

好,事實真係有d人寫既野係有料到;但如果運氣唔好,唔好話level4,level3都唔知有冇份;但同時有d人明明文寫唔好,內容又唔可以叫突出,又俾佢攞到5**,吹佢地唔脹!

其實本人完全唔理解某部分評卷員係到諗咩。

內容一般,又話文章普通冇新意。

內容突出啲,不幸的又俾人話誇張。

內容扣哂題,一句諗法不切實際(評卷員的想法)就判你死刑。

內容近乎離題,可以隨時比前者更高分。

內容懶係令人感動有大道理既,評卷員就會狗衝俾佢地5**。

有人話,香港學生既創意一代比一代差;一切多得呢班評卷員,不斷用分數打壓學生既創意。

 

本來寫作係一個平台俾人發揮小宇宙,激發創意;但寫作所變種既作文就不斷扼殺香港學生既創意。仲記得早幾年係高登見到一篇內地高考0分既文,不過最令人驚奇既係,篇文寫既內容極度寫實 - 刻劃左不少中國既陰暗面。唔知若干年後既香港,作文要攞5**,係唔係要寫「沒有共產黨就沒有新中國」之類既大道理,就可以即攞5**呢?

 

發表時間:2013-10-27 03:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 andyhtk27 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]