這日誌已經壞了吧?
К













ζμ℃κΨ
ⓓⓐⓨ
andyhtk27
暱稱: ???
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MK妹
2022-08-28
2018-03-22
2018-03-21
2018-03-20
文章分類
全部 (852)
...... (396)
上帝武裝 (15)
安拉GAME (34)
作既野 (134)
果一年,我係學校同人打左場大交 (7)
逆運少年 (3)
偽.三國 (4)
異空間獵人 (17)
無聊野 (221)
遊戲術語講解 (2)
魂盜 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 852
留言總數: 274
今日人氣: 31
累積人氣: 6574
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2015 年 7 月 7 日  星期二   晴天


第十四話 - 修行 分類: 異空間獵人

 續上回,由平行世界而黎既我show off完之後就比一星期我搵四個人組隊同佢鬥打機定唔知乜野......

 
作為毒撚既我,朋友已經唔多,依家仲要搵四個朋友黎陪我死,真係一個好難做到既事,如果佢地都有戰鬥力就好啦......
 
雖然話我去過未來世界,而果班友真係唔洗問都知係揪得既,但我無左果個波都用唔到啲技,真係等人救咁款,為左唔想推朋友去死,所以我決定約個住得我近既出黎飲下野,當交代下身後事咁。(無靈魂同死左差唔多)
 
所以我就立馬打個電話比玥楓,點知佢都有事要約我,所以我都拿拿林去左間酒吧到,廢事要佢等。
 
 
玥楓:「風,你都知我鍾意玩CS,但你信唔信我有能力將入面槍實體化,我琴晚個夢係話我好快就有槍魂。」
 
我:「其實我都就黎無左個靈魂,點都好,但或者有機會係真既,但你果種能力叫槍魂?咁怪既......」
 
 
點知呢個時候無啦啦有條友行埋黎搭嘴,搞到我想推佢去死......
 
 
冥通:「Yo,你頭先係話自己有槍魂呢?其實我都係一名魂者,我係屍魂,係咪好有殺氣呢?」
 
我:「屍魂?咁你係咪好揪得先?不如你一星期後入埋我果隊擺啦,我好似未見過你係呢區架喎。」
 
冥通:「Sorry,我真係唔係呢區既人,不過我係黎搵幾個新魂者既,主要目標應該係刀魂同光魂呢兩個。」
 
我:「車,咁我個FD係槍魂喎,都唔關你事啦大叔......」
 
冥通:「呃?大叔......我先24歲咋喎!拿,我就叫冥通,係高級魂者黎架,你比返啲尊重黎啦新仔∼」
 
我:「下!你叫冥通?你既職業唔係殺手咩?唔通刀魂同光魂既魂持有者都係你既暗殺目標?」
 
冥通:「你點知我係一名殺手黎?不過點都好,唔好咁大聲啦......呢兩個魂持有者其實係委託人叫我搵出黎然後保護佢地既。」
 
我:「委託人?乜你原來除左收錢殺人,仲會收錢保護人既......」
 
冥通:「哎呀,死仔咁串?你到底係邊個?點解好似知咁多野咁架下!」
 
玥楓:「喂,唔好打人啦,咦......真係講一講就停左手既......?」
 
冥通:「原來你個死仔就係刀魂持有人......咁,睇黎要谷谷你既"魂"啦。」
 
 
差啲唔記得其實我約埋星仔黎,點知星仔一黎,呢條屍佬就話佢係光魂,終於可以收工啦喎,明明我一星期後先有危險......
 
 
星仔:「岩岩到,做咩突然又靜晒?遲到姐......」
 
冥通:「好啦!依家要快快手手教你地發力,唔係你地就等比人打死架咋!紅毛仔你先,你求其搵啲名刀既名記住,幻想埋個樣!」
 
我:「下,唔通我想要把妖刀村正真係會比把黎咩......咦,又真係有把刀出左黎啵!」
 
冥通:「你慢慢諗多幾把啦,google埋都得架,好啦,到金毛仔啦,你盡量曬下太陽,仲有夜晚果陣要吸收星星既能量!」
 
星仔:「好啦......咁我準備下先!」
 
我:「點樣收返埋啲名刀呀?再唔收就搞到好似無限劍製咁架啦......」
 
冥通:「你咪幻想佢地入返去你個刀庫囉!總之你地要極速修練啦,唔係一星期後就大獲架啦......」
 
我:「似乎你個任務同我自身有關係咁,一星期後,計埋你,我仲要搵多個人,你幫唔幫到我手?」
 
冥通:「唔洗搵啦,其實我既出現代表齊左人,總之一星期後我地再見啦,你地要好好修練呀!同埋順便幫我做兩件事......」
 
玥楓:「係咩事先?仲有你未教我點修練啵......」
 
冥通:「依家咪講囉,第一件事,幫我買批軍火返黎啦,我同條友抄左大獲,但我又唔想同佢認錯,呢到係張寫左我假名既支票,拿,你好明顯就係練多啲槍啦!」
 
玥楓:「買野姐,唔難,咁第二件事呢?又係關我事?」
 
冥通:「都算係,雖然唔好意思.......但係......可唔可以幫我買埋張單佢?我全個身得返張支票咁大把......走先啦∼一星期後見啦!」
 
我/玥楓:「屌......係酒吧食咁多野要人賣單......」
 
待續。
 
發表時間:2015-02-06 12:56 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 andyhtk27 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]