今日終於正式同傻妹一齊左啦,指既係FB轉埋關係∼
其實我覺得兩個人一齊點都要比返個名份對方,尊重自己同另一半
然後個傻妹同我講個麻煩人仲煩住佢,不過既然我係人男朋友既話一定要保護女朋友先得!_!
所以我好簡單講佢封鎖個麻煩人就結束回合∼而個傻妹都好聽我話,好滾動T^T
而係傻妹沖涼既時候,我都醒起個傻妹琴日有送野比我,係佢手畫既扣章同麻布袋
馬上即刻扣晒落個背囊到先∼就好似將佢扣係我身邊一樣XD
之後同傻妹講話聽日白貓又出限角,佢都話10島最後一關都未打
既然女朋友有關贏唔到,做男朋友當然要協力幫下手啦∼
結果三兩下手勢就KO左,我打機果然好勁,嘛,其實都係屈角姐......
但原來傾落我都同個傻妹真係好夾-3-好多喜好都一樣咁濟
跟住就傾電,佢都話我把聲入左腦,可能用電話傾係唔同啲既,哈哈
今日就咁多先啦,反正諗到打咩就打咩,怕我有一日失憶可以睇翻姐XP
|