| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2017 年 3 月 17 日 星期五  |
2017-03-17  |
分類: ...... |
今日好早起身玩《MHXX》,玩落都開始上手
之後打到咁上下就出去左MK做野
諗住果到會有野食,不過算啦,早收工自己食都好
反正自己好耐無食過摩斯漢堡,都係叫返果個餐
食完返屋企,個傻妹話自己行返去XD
我諗佢應該九成行到勁攰啦∼
可惜人好難企係到訓教,唔係佢應該企係到訓都似
返到屋企繼續做獵人,點知太刀都係太難玩,力盡左。
後尾轉玩返單手劍,好似玩熟左之後覺得幾好咁
不過同傻妹傾電果陣都無再玩,因為手指好攰......
做完篇野排時間都差唔多,係時候等聽日
因為聽日係星期六!!!又可以見個傻妹啦>W<
|
| 發表時間:2017-03-18 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|