|
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
心情不好  |
分類: 未分類 |
唉...
呢排心情勁差呀...
可能係無野做日日留係屋企掛...
不過無計的
未搵到野做丫ma
so呢兩日心情差到唔想打日記呀...
唉唉唉
|
|
|
咁你要快d搵野做la^.^" 吾好吾開心la,, 一個大大大大大CM送給你>v
|
網主回覆
多謝你丫...
^^" Posted at 2008-04-23 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝謝你.... Posted at 2008-04-23 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好丫...上去睇下先
哈哈 Posted at 2008-04-23 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|