Andy的日記本-0-"
第一次擁有自己的日記本丫>_<
睇完記住做一樣野...(唔洗我講到咁白拉)
留言丫=.=
andyip1234
暱稱: 不會去愛AndY”
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2008-05-02
新世界傳動網\口/"
心情不好
模擬駕駛
19號上班了
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
小師妹^^"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 287
2008 年 4 月 21 日  星期一   陰天


心情不好 感動 分類: 未分類

唉...

呢排心情勁差呀...

可能係無野做日日留係屋企掛...

不過無計的

未搵到野做丫ma

so呢兩日心情差到唔想打日記呀...

唉唉唉






訪客留言 (返回 andyip1234 的日誌)


jennifersze 於 2008-05-12 12:11 PM 發表:
c0mment FoR yoU
回呀...thx!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kasunni_tong 於 2008-04-21 07:14 PM 發表:
咁你要快d搵野做la^.^"
吾好吾開心la,,
一個大大大大大CM送給你>v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你丫...
^^"
Posted at 2008-04-23 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TSZ_LOVE_YAN 於 2008-04-21 04:46 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝謝你....
Posted at 2008-04-23 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dy753951 於 2008-04-21 04:22 PM 發表:
你已被點名了`
詳情請去http://blog.qooza.hk/dy753951
吾該晒-3-`
做咩咁吾開心呢?!
[email protected]
[email protected]
↑兩個都係我msn-3-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫...上去睇下先
哈哈
Posted at 2008-04-23 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]