Andy仔^^
我有D kai kai地嫁:P
andykai9090
暱稱: andy
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2009-07-05
sat
i come back la
2008-10-17
help
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 58
今日人氣: 4
累積人氣: 1559
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


中學(第四日) 鬱悶 分類: 未分類

 

   Today I  haveing lunch , Then,I back to school . When I went to classroon ,

I saw two (F3) people playing basketball .so I ask other classmate"Can I go

to the playground and play with them?"He said "Sure,Let we go."I very happy

becaues I love basketball very much ^^.Next, I went with he and played basketnall

I falt very happy becaues I never though in this school will had people know how to

played basketball   ^^     

        I can stuty in this school is honored.

    Although I can stuty in this school but I never forget  primary  fd.I hope they can happy in

secondary . (k)                                              






訪客留言 (返回 andykai9090 的日誌)


MaRcO培-3- 於 2008-07-28 10:07 PM 發表:
So,be hardworking in your secondary school life.得閒飲茶=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babiii_v_yi 於 2008-07-25 08:59 AM 發表:
我是周可兒牙`
CMCM 4 Y0U`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx comeing叫多d人入
       thx
 
Posted at 2008-07-25 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]