今日有一個面試
就係香港中樂團面試
我一進入場內只見兩排黑黑的人頭仍成了一條長龍'
場內的人個個也有不凡的(漕)(唔識打)藝
連一個女孩6'7歲也有3級的水準
我非緊張
由於緊張的關係
我竟然拉錯了少少
唉''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
希望入到啦