我地星期日(6月13日)係九龍塘歌和老街公園體育館進行乒乓球比賽
依個比賽雖然吾係好重要
但係冠軍有2千元
亞軍有1千5百元
季軍有1千元
我地都想有出色既表現
希望我地會有3甲..........
因為有錢收呀
希望你地可以精神上支持我地喇!!!!!!!!!!!!