一隻貓的生活~ 一杯茶的瑣碎事~
流淚後會有笑容~ 正如雨後有陽光的出現~
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


升學資料--- ive與毅進 分類: 未分類

啱啱喺討論區到睇到d 升學資料, 係一位仁兄的自己經驗, 希望可以幫到你地la~  ( 向各位考生講解ive與毅進分別和課程內容。)

IVE的FD(基礎文憑)與毅進分別
                   基礎文憑  毅進
教學方式粵語               粵語
筆記課上:英文               主要中文(部分選修科英文)
考試  :英文   
主要中文(部分選修科英文)

認受性 :
毅進:
政府方面:全面認可等同中學會考5科合格(包括中文、英文),而且可申請政府職位。
外界工作:認可程度差,如要評分只有1.5~2分(5分滿分)

IVE(基礎文憑):
政府方面:政府只認可部分課程,已經查問政府,只能申請部分職位。

外界工作:認可程度差,如要評分只有1.5~2分(5分滿分)
兩者如修讀合格均可升讀文憑或高級文憑。

注要:文憑或高級文憑一年級均是基礎文憑課程。

報讀成績建議
0~5分(中英唔合格):毅進
0~5分(英文唔合格):毅進
0~5分(中英合格)    :IVE文憑
6~10分(中英唔合格):IVE(基礎文憑)、重讀、工作(重考CE)
6~10分(英文唔合格):IVE(基礎文憑或文憑)、重讀工作(重考CE)
6~10分(中英合格):中六、IVE(文憑/高級文憑)                                                                                                   

外界工作認可表:YJ=毅進、FD=基礎文憑、D=文憑、HD高級文憑
                    YJ         FD             D        HD
外界認可:    1.5         1              3         4

注:外界認可分數5分滿分
政府全面認可YJ、部分(小)認可FD、D & HD均大部分認可。                                              

IVE小知識
IVE基礎文憑修讀完成是等同會考5科合格,但只限校內課程。
報讀IVE(第一輪)科目需要有足夠會考分數,才能成功,而第二輪會放寬,唔夠分或英文唔合格都會考慮,但需要進行面試。
基礎文憑(FD):一年級16000元
文憑&高級文憑:二年級16900元、三年級28400元4年級29800
如中途放棄均不獲證書。


毅進小知識
1年制是全日制,價錢$28000,分兩期每期$14000
而2年以上的是PART-TIME,每科$2800
如出席8成各科合格(50%),可退回3成學費,實際一年學費$19600,如科目計每科只需$1960。

兩者相同地方
學生:IVE&毅進學生入去都係玩玩下,上堂出現情況包括:有人上堂食野,打NDS/PSP,走堂,老師唔理你,聽歌,所以你一定要受得住引誘才去讀。

毅進 vs FD
毅進同FD最大作用都係升學之用
毅進比FD好的地方就是搵政府工佢會當你有5科PASS

某些專業職位除了要求你有相關學歷,仲要你會考英文PASS

而FD比毅進好既地方係,ive會考慮收自己班FD同學先.....

建議0-4分揀毅進
多過5分英文唔合格既就揀FD
多過10分先好repeat中五
我記得唔知邊一年既統計
會考少過10分第二年考到14分既人係好少好少
就算上到中6亦都未必入到大學心儀既科目


資料來源: http://www24.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=7105867&extra=page%3D1



2008 年 5 月 11 日  星期日   陰天


2008-05-11 分類: 未分類

黑仔ar.... 我部手提喺我9 號考文學的時候壤左....神奇的係, 部手提接到+ 打到電話, 但偏偏個螢幕係空白... 睇唔到任何的字+ 圖案... 要整都要去旺角...    仲有ar... 我lee 個死白痴唔記得msn 的密碼ar... 有左好多方法都撞唔到= ="""" 可能要開1 個新的msn....

租左3 隻碟, 其中1 隻係肥豬介紹的..... .... ..   肥豬.. 你想教壞細路麼... 不過, 套戲都ok 的, 除左某d 鏡頭之外...  

今日係母親節, 你地點慶祝呢? 我自己就摺左玫瑰花送俾佢, 原來玫瑰花好易摺+ 咋~ 不過送左俾老媽子, 佢好似唔信係我摺咁....=3="""



2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


2008-03-27 分類: 未分類

我唔上網la, 等CE 完左先上, 因為我會忍唔住玩電腦而唔溫書! 

大+, hkcee 要+油ar!!!! ( 由其1 d 懶懶地好似我咁的人 xp )

上ar 各位!!!

同埋,係基督徒的話就為大+祈禱, 希望可以撐到ce 完!

THX A LOTS !!!~



2008 年 3 月 19 日  星期三   陰天


2008-03-19 分類: 未分類

終於考完個mock la... 不過味派卷都知會唔掂la... 惟有ce 努力, 上ar!

都係整個笑話輕鬆下先, 啱啱睇到~

爆笑中文名

聽過一個李素寶...嫁左比個姓"簫"既...即係...

"兩父子,阿爸叫李杰,個仔叫李仲杰"
 

"三兄妹:游詠富,游詠依,游詠慈"...游世伯,咁大整古呀!"

上次去台灣某銀行唱台幣...睇一睇櫃面個名牌...
個服務員叫"吳曉郁"...一行六人冇個忍到笑

有次o係商場,有個男人唔見o左個仔,於是就搵securit幫手o係商場廣播,話佢爸爸o係門口等佢?
廣播內容係如下:"徐家權小朋友,你爸爸徐定富o係門口等你?"

仲有: 死前你會揀邊一句寫係自己個墓碑上面?

 


1)生時何需久睡,死後自會長眠。

2)本人已死,有事燒紙。

3)當你看清這行字的時候,你踩到我了。

4)謝謝你來看我,我會時常上去看你的。

5)如果可能,請把我叫醒……

6)我覺得我還可以再搶救一下!

7)我這裡一缺三,就缺你了。

8)我都死了,你們還要來煩我!

9)我從前是個胖子,現在和所有躺著的人一樣有骨感!

10)我轉世在美國,現在電話還沒設定, E-mail:***@*****.com

11)這輩子我對不起很多人,也有很多人對不起我。我對不起的人可以來此
羞辱我,對不起我的人可以來此緬懷我。如果真的很想我,就下來陪我

12)做鬼也要厚道!

13)醒也無聊,睡也無聊,生也無聊,死也無聊。

14)恕我不起來迎客了。

15)別老盯著我的房子,你也會有一間的!

16)歡迎光臨,有事敲門!

17)請勿挖掘!

18)有事請敲碑,聽到「嘀」的一聲後請留下你的口訊!

19)看什麼看?早晚你也和我一樣!

20)啊,我終於知道了人類最大的秘密!可惜我不能告訴你!

21)哎,空間太小了,翻個身都困難!

22)我就住下面,有空來聊聊?我不會搬家的,別擔心!

23) 禁止在此小便,違者沒收工具


p.s. 3,4,18 好正~



2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


2008-02-14 分類: 未分類

2.13

.琴日好努力咁趕功課, 因為lee 個新年假無點做過野... 你地逗左幾多封利是呢? 我就得7 百幾...

 唔記得9:00 文學要補課, 11:00 起身先記得= =""....  3點幾鐘同佢媽出去新港城, 結果見到7 個馬崇人...

214... 情人節快樂!!!

HEHE~ 今日收到好多朱古力ar!~ hapi >w< ~

多謝今日送朱古力俾我的人~ thx~~

聽日去旅行, 希望大+玩得開心d~



angelTea
暱稱: angel~ Tea
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-04
2009-11-26
2009-11-05
2009-10-06
2009-08-17
文章分類
全部 (201)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 201
留言總數: 359
今日人氣: 0
累積人氣: 8048
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed