X…. 死人胃清…好煩ar!
閱讀堂, d 人噪, 班主任都味出聲, 你就喺度噪?! 擺明係喧賓奪主la! 喺度噪噪閉, 點睇書ar?! 睇書都要掩耳仔! Miss poon 走入來, 全班超靜! 你? 哼! 以前miss wong + 劉 sir喺度, 我可以好靜咁睇書, 不過遲d睇來唔可以專心睇書la!
中文堂默書又喺度噪! “ 千祈唔好出貓ar! 咬耳仔都唔得! 就算問: 你食左飯味ar? 都唔得! “ …. 點ar?! 如果d 同學無“ 薯 “ 你, 你都會keep 住咁噪la!
又叫我地做多次上堂做過的4式練習, 話我地做得好差, 我覺得無咩大問題, 咪再做囉, 但我地一路做, 佢一路噪, 點ar, 我想專心d 做野ar, 係咁喺度話: 做野la, 阿邊個邊個, 又唔知自己把聲難聽! 成把烏鴉聲咁, 我溜咪大力拍支筆落枱囉, 佢竟然話我無禮貌喎… 跟住走埋來+ 又話我 “ 薯 “ 佢囉!… 完全無奈! 除左拍支筆, 都無薯你la! 係人地咋, 關我咩事! 講左3 次都唔明!
你節省些少la, 又唔見我+ 其他同學上其他堂都係咁?! 連其他阿sir , miss 都唔多鍾意你ar! 檢討下la!
Ps: 點解係你教我地中文+ ?! |