累....
因為小童群益會有1個70 周年慶祝活動, 於是星期日去小西灣運動場表演打中國鼓( 小型 )... 運動場超大ar... 仲要對住個海! 個景好靚~~ 要等1小時~ 中途同yupi+ 2位仁兄吹海風~ 之後再集合... 等多一陣就開始, 過程好順利, 8個人打出來的鼓聲好齊~ 多練習係成果+ ^ ^
之後活動單位話要以放紙飛機+ 朗讀短文來創造健力士世界記錄... 唔知得唔得呢...
行返屋企... 凍= ="

小西灣運動場 有成萬人, lee度只影到1/2人 運動場後面的海景 回程的景色
聖誕party!~~~ 好玩過全方日!!! 團結左la 4B!~
班會game=== 玩切麵粉, 女仔輸左!!! 成班女仔比人把塊面壓喺麵粉堆度~ 搞到我地唔係變疆屍就係變歌聲魅影的男主角=U= 我味閉好氣就比人壓, 額頭貼住D麵粉~ haha~ 我地連miss關都玩埋一份!~ 之後仲要俾人影完相先跑去洗面~ 果時走廊有好多人ar... 嚇親d人^^ 但我係不停咁大笑^U^
食野lu~ 食物除左火雞, 全部都係由同學整, thx~ 我食得唔算少+ la.... 不過只係一塊" Tilamishi" ( 唔識串= =" 係意大利芝士餅 )都已經食滯左= ="
抽獎, 第1個中獎... 班友仔顛左, 係咁叫落來4B食野的劉sir kiss miss~ 狂嗌「咀佢! 咀佢!」, 超多人圍觀~~
4B瘋人院!!!!!
**************************************************************************
完左party, 團職outing~ 傾計+ 討論宗教+ 信仰, 無得去人屋企, 不過知道更多的事~

西貢
p. s.: 希望收到禮物的fd. 會鍾意份禮物la~ 有4公仔貓入左屋ar~~ thx 鈿蚊+ yupi~~
|