2006 年 9 月 23 日 星期六  |
| 3日的日記~ |
分類: 未分類 |
21/ 9 選課外活動, 我選左天文+ 法文+ 美學<--- miss wong介紹得好好ar , so,就報左= ="
22/ 9 俾人叫左去做prefect, 第1個反應: 打死都唔做! 做圖書館館理員不知幾好ar!!!!!!!!!!!! 放學攬掂好哂d事, 去做壁壘, 要去買野, 狂跑, 連果個文具店老闆都問: 洗唔洗搵人同你做人工00? no la, 以免果個人連隔夜飯都嘔出來= ="搭86k返屋企, 撞到2個品行好的壞朋友, haha~
Today, 返教會la, 不過玩game輸左,下1次的團契自己又幫唔到手...
12點幾la, 最近真係好夜自zzz, gd night~
|
2006 年 9 月 16 日 星期六  |
| Share~~ |
分類: 未分類 |
玩下la~
在下面的短文裡數有幾個"F"
FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
數完了吧?
繼續往下看!
確定有幾個F了?
有幾個F?
三個嗎?
錯,有六個,不騙你!
再讀一次!
FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
想知道為什麼嗎?
我們的腦袋是沒有辦法處理"OF"
不可思議?
如果你第一次就算有六個F的話,你就是所謂的天才
如果你第一次只數了三個,你就正常
至於連三個都不到的話,就建議你去看醫生。  |
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
2006-09-14  |
分類: 未分類 |
琴日, 頭2堂( maths.+ 中史 ) 好好地, 但中文就... 胃清老師好得ar... 我自問唔係成日講粗口的人, 但上2堂中文, 已經講左差唔多10句... 當趙sir來左, 成班開心到ar.. 我第1個諗法: 救星到la~~~~~~
今日落雨, 你地有無帶遮, 我無....
平安無事~ 中文唔係胃清上~
Thx Miss Ma, 借個膠袋用來放書~
去左馬鞍山圖書館借書, 1本電車男, 1本偵探小說.
感謝上帝! lee2日可以開心的聽書~ 正在努力儲$買碟~
致, 基督徒的朋友: ( 轉 )
許多人都以為自己做得很不錯了,其實已淪落到
了永遠毀滅的入口處:有很多人口頭上說他們認識主,其實卻是瞎眼的,魔鬼欺騙
他,使他的心思像無神論的人一樣。這些只住口頭上說說的人,很會愚弄別人,但
是卻不能夠愚弄上帝。他們若一逕只追求世界上的事,將來很可能逃脫不了永遠的
刑罰。聖經上說,你的財寶在那裡,你的心也在那裡。人的心若是在世界上,就不
會在天上,希望各位讀者,有耳可聽的,就應當聽。
希望自己有所改善la....
|
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| 2006-09-08 |
分類: 未分類 |
返左1個星期學, 有咩感想ar 你地? 我就無咩問題, 只係想轉科, 其他, 好順利ar~ 變左la... 上左幾堂Maths., 1 D反感都無! 奇蹟ar = =" 中國文學, 阿sir 話過: 有次搭小巴, 前面有幾個大學生, 1 上小巴, 就好嘈, 其中1個話:「 e? 個天藍色+喎 」 O 哂, 大學生?!.......
講返今日, ha, 2堂世史, 1堂教書, 1堂? 調位, miss用抽籤, 抽中邊個, 果個有得自己選擇鍾意的位坐~
P. E. 打波, 累, 但開心 ^U^
中文, 胃清老師.... 教書好快... 2堂講完1課書, 佢好似唔想人地寫Note咁.....
Maths, 一樣.... 超留心聽書.... 仲問左阿sir maths問題.....
Eng, 背書, 過到關~ 不過讀錯3個詞 原來要讀 o岩1個詞語, 唔容易....

|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| 2006-09-01 |
分類: 未分類 |
開學la.... 但我今日好似傷風..... T T"
選左班長+ 班會 班長係莎莎+ 翁X誠. 2位副主席因為優點先做lee個位, 好現實下喎= ="
小息+ 放學去左圖書館, 破紀錄! 30分鐘到就攪掂好哂D書, 前2年都唔會咁快~ 出左沙田 文風... 都係無英文... 今年Miss Lo教英文ar.... 今年走左3個miss 阿sir, 來左2位新老師, 佢地會教我地班~
夜晚, 老豆食食下飯同我 f.4開始, 2個星期只可以返1次教會, 有反駁過.... 不過諗深一層, lee件唔係1件壞事... f. 4la, 有超多野要面對,
e.g 要讀好書, 準備exam 就算好彩讀到f. 5 , 咁會考呢.... + 上自己的出路.... 不過想keep返1星期1次.... 唉, 唔知ar.... |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 41 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|