最後一番順天lu~!
好happy呀~!
第一堂上翻版陳嘉應既英語拼音
悶死(skip)
之後上口語訓練(skip)
最後就要去個咩課程結業禮
開始之前我地係課室練歌
都冇人唱...
miss lam重比左張歌譜我地
上面貼住佢既e-mail同msn同手提嫁~!
表演果陣
其中兩班既drama超悶...
跟住其他三班(包括我果班)唱歌都係冇聲嫁=o=
我地唱緊果陣
miss lam重攞住支咪唱埋一份~!
全場哄動呀!
我地唱完之後
michelle lam唱完之後
唔知因為佢岩岩F.7畢業唔捨得呃
定係我地呢一班野對左十日而喊左出黎...
放學之後
我地成行group E本來約左isa 12:30係學校門口等
同我地食飯
但係學校放遲左
佢等左我地30分鐘都唔只...
跟住
其他同班同學叫michelle lam去食飯
咁一地咪一起食囉~!
去到果間幾好粉面
我食左個米線
都ok好食
食完之後
我地係間野度大大聲講野同埋大笑
全部人都聽到...
之後我同Diamond(同學)同埋michelle lam搭23(雖然係熱狗 都唔係好熱)
係巴士
收到emily電話
叫我去打波
咁我番到屋企咻叫呀媽比我去囉
點知真係去得
所以就約左emily,何勇,jj lau去打波喇~!
點知 難得我可以打波
個場就full哂
so 我地去左M記食野同做暑假功課(其實我冇做功課 我睇緊[我們的低能婚禮])
其間當然有超多笑料^^
之後6點9就番屋企...
|