今日又係番左去順天上summer course 一朝早就上左果個鬼佬堂 悶死我... 之後上左英語聽說讀寫<<<係hall 個miss好好人 成日比我地哈~ 臨走之前佢大叫台上果個人(<<<應該係佢d fd)[鄭綺琪] 之後標左埋去 我個fd重以為佢過去個呀sir度... o左囉 之後上左個愈讀愈開心 個miss係咁話人 浪費時間... 下晝又去左操hkac喇 又係跟住個劉xx同蘇wing 好在今次冇比人針對 唔係就慘囉 不過今日玩d野超易 只係left/ right/ above turn 同埋溫番上次d野姐 so easy!
唉!好鬼悶呀 日日上銜接都係果d野 又要對住個鬼佬 爆老囉佢 d頭髮白哂 成日係度話自己黎左香港好耐 識好多野... 咁又點呃 識好多野又點呃! 食完lunch就去左睇史力加3<<<訓著左... 唉!!!聽日又要操HKAC 希望唔洗跟住個劉xx喇 淨係識得串人<<<不過佢同蘇wing操又幾g......(閱讀全文)
今日順利個銜接課程都ok悶<<<加嬲 一開始就上果個日日都要既鬼佬堂 之後就上一個爆悶既 〔〔〔〔字典技巧〕〕〕〕 都唔明個miss講mud... lunch之前就上左〔愈讀愈開心〕<<<低能 都唔同上次個miss 所以一d都唔好笑... 今日同GINNY CHOI食左個通粉 重去左間叫〔V>NGO}既便利店食壽司 2.8件 好便 唉!食完lunch就係重頭戲喇 我要操HKA......(閱讀全文)
今日係第三日既銜接課程 呢三日我都好無奈囉 我果班d人好低b 爛到唔爛既gag都笑到痴線... 果個net teacher重衰 同KBSJB果個一樣 講d野完全唔明 上黎都廢! 禮拜一要HKAC步操呀 曬成1.5鐘 實用哂枝防曬......(閱讀全文)
今朝早番左學校 好開心 因為只係不停派野 根本唔洗上堂=] 下晝 我同blanch,JJ Lau,何勇o係我樓下打羽毛球 我打左足足三粒鐘 番到屋企 我謝哂 超辛苦... 但係我同JJ Lau打單打先最慘 佢超勁囉 雖然佢已經就我就到好屎 但我都要跑黎跑去 用力又大 十足打網球咁= = 之後 我地又去左麥記 我因為肚痛而冇食......(閱讀全文)