| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
悶死了!有可能無令仔msn  |
分類: 未分類 |
今日,好悶呀!
msn整天得2-3人上.
(乾)阿哥,家姐and小學同學都唔得閒!(預備考試)
補完習,一入門囗.坐都未坐,就被妹妹(真)狂打.好黑人僧!
又唔知乜事!又唔還得手!咩{大梨讓小梨}!唉!
坐下open電腦後,想下死人吳思敏(同學),好食米.
上Maths堂,勁扮野!成日{Miss miss 我識做呀!}
一人一桌子,佢大把位,又唔胖,成日逼過來.
我坐得好小位炸!所以發脾氣!唔采佢!又話我小氣!
重有,昨晚,打比個令仔的同學!
佢話同班令仔唔熟!叫我星期2打比佢!
佢會盡量問.有小小失望.
|
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
諗起音樂講座的boys  |
分類: 未分類 |
我終於知道音樂講座的boys讀邊間!
~~中聖書院~~
聽講係籃球學校.
我已知道有個人同音樂講座的boys一班!
今日打比佢!
所以,我好快知道音樂講座的boys的msn啦!
跟住,我會音樂講座的boys的msn俾my fans!
我知班上的boys一定呷班女仔醋,
現在我好高興呀! |
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
女童軍取制服  |
分類: 未分類 |
今日,好happy呀!
女童軍取制服.
好靚呀!
另外,週會有人朗誦.
其中1個係我的fans陳凱欣.
好多人都係度笑,唔知笑乜?
但見到人地笑,不知不覺自己都笑埋一份!
又唔知笑乜!
重有,見到有個boys朗誦,
朗誦時,個口同個樣都黏起來.
點知又笑,個死人Miss吳[吳秀賢]講左比Miss高知.
又被人罵,話唔定星期一又被人罵了!
真係好僧Miss吳[吳秀賢]!(大把人笑啦!) |
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
音樂講座--有人道忌  |
分類: 未分類 |
今日有個音樂講座,
本應很悶.
但想不到現在的世界,
竟然有中學(boys)吸引到全班女仔注意,
能吸引到全班女仔注意還有甚麼?(boys)重要係好幽默添!
少有啦!
又同我地班女仔say hi!唔好誤會呀!
亦有很多boys道忌.
係who?班上的girls都知啦! |
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
覺得自己唔識控制自己  |
分類: 未分類 |
講真,我真的覺得自己唔識控制自己.
之前,很會控制自己.
一留長指甲,我真的唔識控制自己.
痴左線今,狂爪人.
完全唔知自己做乜!
人地整我,就痴左線今,狂爪人.
今日,重爪到人地塊面有三條痕.
now有小小後悔.
我已經剪左些指甲.
相信唔會再痴線.
真的心痛and不舒服. |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|