今日,好happy,
因為電腦殺左病讀,
同死人輝沒返學.
重有見到陳智誠的姐姐的女(BB)九個月.
真係好得意!
佢阿媽問我陳智誠在校是否頑皮?
唔知點講!順口講左句佢唔係好頑皮!本性唔差!
佢幾好人!
唔知陳智誠會不會罵我亂講野!
好唔happy!
今日記左個缺點,
Miss吳同Miss葉(訓導)話店到飛機都要記!
另外,因為調位!
之前調過!現在調回原位!
這個無問題!但見到謝家俊!
真想死!好黑人僧!又愛挖鼻屎!煩死了!
不過,高老師調佢後兩個位!
但我覺得佢一樣咁煩!
希望快些半年再調,同我的朋友一起座.
死啦!星期一好驚!閱讀介紹!
唔知點講!介紹甚麼書!又怕講錯野!
怕被人笑!臉都紅埋啦!
希望唔會啦!
請支持我!多謝!
今日,1B班數學堂時,變左飛機大戰,抬頭望可有五,六隻飛機飛過.
本來Miss葉冇打算講被Miss吳知,但有個女生何宛諭被紙飛機整到便哭.
所以Miss葉(數學老師)講左比幅班主任Miss吳知,
Miss吳罰左好多人包括我,佢罰我和玩飛機的人抄十次課室校規,
我無覺得生氣.何宛諭哭累人.因為就算佢唔哭.
Miss葉都會講比Miss吳知,
我現在真係好憎Miss吳.勁無理取罵.成個惡魔.
都唔明白點做老師.