L~K~Y
我要好好接受這一切....
angela156
暱稱: L~k~Y
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-13
2010-04-23
2010-04-05
2009-12-31
2009-11-12
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 81
今日人氣: 0
累積人氣: 1923
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
mixpod player


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 分類: 未分類

又係比kyna點中...o曬啊..哈哈..不過個test又幾得意....

 

1.如果有人說,“這樣行嗎?”你說:
la la la 為了你..(講咩啊)

2.你怎樣描述自己?
 花蝴蝶..(我要死啦...)

3.你喜歡一個男孩/女孩什麼?
鎖住時間..(都有dd關係)

4.你今天感覺怎麼樣?
612星球..(完全沒關係)

5.你生命的目的是什麼?
you are not alone (下...)

6.你的座右銘?
曹操...(咩啊..暈)


7.你的朋友怎麼看你?
縱然千回..(點解啊..)

8.你怎麼看你的父母?
we can fly (話我啊..?)

9.你經常考慮的事情是什麼?
痛徹心屝...(唔係啊..)

10.你怎麼看你最好的朋友?

不得不愛...(哈哈哈..終於有關啦....)

11.你怎麼看你喜歡的人?
江南..(o曬..)

12.你生命的故事是什麼?
cinderella...(唔係啊)

13.你長大後想成為什麼?
we are the world(無咁勁啊..?)

14.你的愛好/興趣是?
不屑紀念..(我好ike紀念wo..)

15.你最害怕的是?
寂寞暴走..(呢個就對了一點點啦..)

16.你最大的秘密是?
when you are gone...(下....)

17.當你看到喜歡的人你會想到什麼?
菊花台.......

18.你婚禮的時候會挑哪首歌?
專屬天使..(哈哈..)

19.他們在你葬禮的時候會放什麼音樂?
my girl....

20.你怎麼看你的朋友?
越艾越愛...o...

21.你會把這篇問卷叫什麼?
七里香...o曬
1.如果有人說,“這樣行嗎?”你說:

j好多都好唔搭啊...o曬...都幾搞笑啊...哈哈ust dance' (ok,just dance'ha-口-')

2.你怎樣描述自己?

7 things(邊7樣野!?)

3.你喜歡一個男孩/女孩什麼?
dont tell me(what!?)

4.你今天感覺怎麼樣?

i love rock 'n' roll(幾好')

5.你生命的目的是什麼?
piece of me(唔係掛,,我咪好慘- -")

6.你的座右銘?
na na na na (暈')


7.你的朋友怎麼看你?

doll(-口-)

8.你怎麼看你的父母?

goodbye(呢個em......goodbye啦!)

9.你經常考慮的事情是什麼?
together(想拍拖!?)

10.你怎麼看你最好的朋友?

the best damn things (罵自己朋友都有既,,sor呀!)

11.你怎麼看你喜歡的人?

我還想他(禁o岩嫁- -)

12.你生命的故事是什麼?

good girl gone bad(禁慘!?)

13.你長大後想成為什麼?

tomorrow(明日复明日,明日何其多嗎!?-口-)

14.你的愛好/興趣是?

wait a minute(要人等!?差唔多啦,,!)

15.你最害怕的是?
gloomy sundy(岩左,,不過我勁想聽原版!)

16.你最大的秘密是?
hook me up(-口-)

17.當你看到喜歡的人你會想到什麼?
珊瑚海(個海一定好令,,好浪漫,,!)

18.你婚禮的時候會挑哪首歌?
beatiful dirty rich(首歌型呀!)

19.他們在你葬禮的時候會放什麼音樂?
dont speak(真係dont speak 啦!)

20.你怎麼看你的朋友?
dont push me (朋友們,,唔好推我哇>3<)

21.你會把這篇問卷叫什麼?
不够成熟(岩曬,ha!)

1.如果有人說,“這樣行嗎?”你說:

just dance' (ok,just dance'ha-口-')

2.你怎樣描述自己?

7 things(邊7樣野!?)

3.你喜歡一個男孩/女孩什麼?
dont tell me(what!?)

4.你今天感覺怎麼樣?

i love rock 'n' roll(幾好')

5.你生命的目的是什麼?
piece of me(唔係掛,,我咪好慘- -")

6.你的座右銘?
na na na na (暈')


7.你的朋友怎麼看你?

doll(-口-)

8.你怎麼看你的父母?

goodbye(呢個em......goodbye啦!)

9.你經常考慮的事情是什麼?
together(想拍拖!?)

10.你怎麼看你最好的朋友?

the best damn things (罵自己朋友都有既,,sor呀!)

11.你怎麼看你喜歡的人?

我還想他(禁o岩嫁- -)

12.你生命的故事是什麼?

good girl gone bad(禁慘!?)

13.你長大後想成為什麼?

tomorrow(明日复明日,明日何其多嗎!?-口-)

14.你的愛好/興趣是?

wait a minute(要人等!?差唔多啦,,!)

15.你最害怕的是?
gloomy sundy(岩左,,不過我勁想聽原版!)

16.你最大的秘密是?
hook me up(-口-)

17.當你看到喜歡的人你會想到什麼?
珊瑚海(個海一定好令,,好浪漫,,!)

18.你婚禮的時候會挑哪首歌?
beatiful dirty rich(首歌型呀!)

19.他們在你葬禮的時候會放什麼音樂?
dont speak(真係dont speak 啦!)

20.你怎麼看你的朋友?
dont push me (朋友們,,唔好推我哇>3<)

21.你會把這篇問卷叫什麼?
不够成熟(岩曬,ha!)



2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


2009-08-24 分類: 未分類

 

比KYNA點中要做啊。。。。哈哈

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥start fr0m here*♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
                             made by: 小蕾;]
ab0ut me*;)

1.) 您的名字*_ 廖嘉怡

2.) 您係囝囝定囡囡*_ 囡

 

3.) 您幾碎*_就黎14啦
4.) 咩星座*_人馬座
5.) 幾時生日*_12月15日

 

6.) 您住冰*_HK LOR

 

7.) 您有冇近視*_有啊。。。CRY
8.) 您有冇穿耳*_沒有。。。怕啊
-----------------------------------------
ab0ut my dear friend*;)

9.) 您愛您的朋友嗎*_嗯
10.) 您有同佢地講心事嗎*_一時時啦
11.) 他們愛您嗎*_MAYBE 啦
12.) 跟您最要好的*_around 5-6個啦

13 對您最好的*都系5-6個啦。。。人人都HOPE自己既FD會對自己好架啦

14.) 最白目的*_都唔少啊。。哈哈

15.) 最可愛的*_我覺得可愛有好種。。。
16.) 最美的*_我地班號多靚女啊

17.) 最帥的*_ 金賢重。。哈哈。。我講真架
18.) 最了解您的*_
我自己吧

19.) 最傻的*_馬小姐
20.) 願意跟姣婆做朋友嗎*_ 绝对不可能

 ab0ut l0ve*;)

21.) 係咪單身緊*_梗系啦。。
22.) 單身左幾耐*_FROM 出世到NOW
23.) 拍過幾多次拖*_0
24.) 點解會單身*_ 唔想拍拖住LOR

25.) 想要冰類既伴侶*_ 溫柔。。比到我安全感的。。
26.) 伴侶既外表重要嗎*_ OK啦
27.) 冰類異性最吸引到您*_ 斯文。。疼我的。。明我既。。。最好體貼既。。。哈哈。。好多要求咧
28.) 有冇暗戀人*_MAYBE 以前有。。不過已過去。。
29.) 點解會鍾意佢*  。。。。。。
-----------------------------------------
ab0ut my school*;)

30.) 冰間學校*_clsmss
31.) 咩班;幾號*_ 1a13.。。2a應該系11
32.) 愛您的學校嗎*_ OK啦
33.) 學校band幾*_one

34.) 您的老師好嗎*_ 還好


 

 35.) 有冇見過訓導*_係學校hall到見過佢好多次la= =
36.) 把您的學號加8是誰*_FORGET
37.) 您班上有幾多人*_40-41
38.) 您愛您班主任嗎*_55
39.) 有冇試過俾同學杯葛*_應該無啊。。有咩
-----------------------------------------

ab0ut my favourite*;)

40.) 您最愛的人*所有疼我的人。。哈哈

 

 

 

41.) 您最愛的歌手*_SS501—金賢重
42.) 您最愛的季節*_秋
43.) 您最愛的時間*_我SLEEP的TIME
44.) 您最愛的食物*_many
45.) 您最愛的口頭禪*_咩啊

46.) 您最愛的小動作*_好多架

47.) 您最愛的品牌*_NIKE。。。哈哈
48.) 您最愛的數字*_3
49.) 您最愛的髮型*_合我的就好
-----------------------------------------
ab0ut n0w*;)

50.) 您宜家係冰*_房
51.) 宜家幾點*_19:55

52.) 您宜家最想做乜*_打緊呢個野
53.) 您宜家上緊咩網*_qooza
54.) 您宜家聽緊咩歌*_冇聽歌

55.) 宜家電視做緊咩節目*_吾知
56.) 您宜家最掛住冰個*_好多人

57.) 您宜家悶吾悶*_悶
-----------------------------------------

ab0ut your choice (mC)*;)

58.) 棒棒堂0r飛輪海*_LOLLIPOP…
59.) 紅色0r白色*_白色
60.) sony ericsson 0r n0kia*_ANYCALL 可以?哈哈

 61.) hifi 0r mp3*_ mp3啦
62.) 咖啡0r奶茶*_奶茶好D

63.) 小巴0r巴士*_巴士
64.) 日本0r韓國*_韓國
65.) m0rning娘0r黑澀會*_ 黑澀會

66.) 大鼻0r鋼牙*_大鼻
67.) 長笛0r小提琴*_小提琴,,感覺好美喔
68.) 內在美0r外在美*_能兩樣都有D就好啊

 

69.) 肥0r瘦*_瘦
-----------------------------------------
ab0ut future*;)

70.) 您大個左想做咩*_未决定
71.) 您計劃幾碎結婚*_30前
72.) 您計劃生幾多個*_我都唔知啊
73.) 您有冇諗過出國*_有啊。。想去好多國家啊

74.) 您有冇諗過出書*_NO
75.) 您想入冰間大學*_ 港大
76.) 您有冇諗過入娛樂圈*_NONONO
77.) 您有冇諗過選 Ms./Mr. HK*_NONONO
78.) 您有冇諗過嫁/娶個有錢人*_都有既

ab0ut thingz you hate*;)

79.) 您最討厭冰類人*_唔顧人感受既人

80.) 您最討厭的同性*_.....無掛

81.) 您最討厭的異性*_無掛

 

82.) 您最討厭的品牌*_ 假既品牌
83.) 您最討厭的口頭禪*_好粗既粗口
84.) 您最討厭的食品*_ 我唔想食既野
85.) 您最討厭的聲音*_ 刺耳
86.) 您最討厭的身型*_ 唔好太肥就得啦

 

-----------------------------------------
General*;)

87.) 您想轉髮型嗎*_剛轉左。。。死啦。。都唔知好唔好see
88.) 您有送過偶像機*_咩來的
89.) 最傻的一次*_ MANY
90.) 有畫手的習慣嗎*_ NONO
91.) 怕血嗎*_都幾架
92.) 您笨嗎*_ 都幾架
93.) 您容易相信人嗎*_ 都會架
94.) 您常說謊嗎*_唔常
95.) 您怕黑嗎*_好好好怕
-----------------------------------------

ab0ut my 100問*;)

96.) 愛做100問嗎*_ 不多
97.) 您會繼續支持我的100問嗎*_maybe
98.) 您愛我的100問嗎*_ 還好

99.) 您愛我嗎*_我系WHO啊

100.) 完成了*快弓囍自己吧*_ 恭喜我!!(無奈ing)

----------------------------------------


 

 

 哎。。完左啦。終於。。。HOMEWORK仲未做曬啊。。。我打得好辛苦下啊。。比個CM啊。。哈哈


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


2009-06-30 分類: 未分類

......呢幾日都係係home啊....真係悶到爆啊.....

不過我都有去library借書睇....都好d.....

home最enjoy既time就係睇花樣男子...真係好正....

佢地做得好過流星花園....劇情更好..人物做得更到位啊....

真係好吸引啊...尤其係睇到now..d劇情同人物的表情真係令你超投入啊...

真係好感人啊....

就到7月2日啦....點算啊..真係擔心啊...唔會唔擔心啦....

哎.........................介紹你地聽首歌...韓文既.....

 

SS501因為我太傻  花樣男子片尾曲


내 머리는 너무나 나빠서
너 하나밖에 난 모르고
다른 사람을 보고있는 넌
이런 내마음도 모르겠지

너의 하루에 나란 없겠지
또 추억조차 없겠지만
너만 바라만 보고있는 난
자꾸 눈물이 흐르고있어


너의 뒷모습을 보는것도 난 행복이야
아직 나의 마음을 몰라도
끝내 스치듯이 가도

니가 너무 보고싶은 날엔
너무 견디기 힘든 날에는
너를 사랑한다 입가에 맴돌아
혼자 다시 또 cry for you
혼자 다시 또 missing for you
Baby! I love you! I'm waiting for you!


너의 하루에 난 없겠지
또 기억조차 없겠지만
너만 바라만 보고있는 나
혼자 추억을 만들고 있어

내겐 사랑이란 아름다운 상처같아
너의 예쁜 미소를 보아도
함께 난 웃지도 못해

니가 너무 생각나는 날엔
가슴 시리고 슬픈 날에는
니가 보고싶다 입가에 맴돌아
혼자 다시 또 cry for you
혼자 다시 또 missing for you
Baby! I love you! I'm waiting for you!


Bye bye never say good bye
이렇게 잡지 못하지만
I need you 아무 말도 못해 I want you 바래도 다시 바래도

니가 너무 보고싶은 날엔
너무 견디기 힘든 날에는
너를 사랑한다 입가에 맴돌아
혼자 다시 또 cry for you

니가 너무 생각나는 날엔
가슴 시리고 슬픈 날에는
니가 보고싶다 입가에 맴돌아
혼자 다시 또 cry for you
혼자 다시 또 missing for you
Baby! I love you! I'm waiting for you!


只因為我太傻
除你之外什麼都不知
眼里只有他的你
根本就不懂我的心意吧
你的一天一天裡沒有我的存在
連回憶都不曾有過
而固執地只看你的我
卻常常流下眼淚

對我來說 看著你的背影都是幸福
你終究是不了解我的心意
匆匆地擦身而過

瘋狂想你的時候
苦苦支撐的時候
我愛你的活就在嘴邊
卻依然獨自一人crying for you
依然獨自一人missing for you
Baby! I Love you! I'm waiting for you!


你的一天一天裡沒有我的存在
連回憶也不曾有
而固執地只看你的我
卻在獨自編織著美好的回憶

對我來說 愛情就像美麗的傷口
看著你甜美的微笑
我卻不能陪你一起

腦海裡不斷浮現你的身影的時候
胸口冰涼悲痛的時候
思念你的話就在嘴邊
卻依然獨自一人crying for you
依然獨自一人missing for you
Baby! I Love you! I'm waiting for you!

Bye bye never say good bye
即使把握不住你
I need you 什麼話都說不出口 I want you 只能一遍遍地祈願


想你的時候
苦苦支撐的時候
我愛你的話就在嘴邊
卻依然獨自一人crying for you
腦海裡不斷浮現你的身影的時候
腦口冰涼悲痛的時候
思念你的話就在嘴邊
即依然獨自一人crying for you
依然獨自一人missing for you
Baby! I Love you! I'm waiting for you!

轉自:http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=377862

真係好好聽啊.....亦都係我music player既唯一一首歌...