Qooza Member Login Write Forum
 
暱稱: ~白痴++°S!U 兒~
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

出左成績表

 
2006 年 2 月 11 日  星期六

   今日一早∼8:30就比個電話嘈醒左..但係因為真係好眼訓又再訓過啦  

   咁就9:30再起身啦..咁之後就去學校拿成績表啦..一去到學校門口

   就有好多紅十字會既人係到/一入去就要拿野上去,,上到去又要等喎..

   一入到去就見到文俊康喎..之後去班房門口佢又坐我旁邊喎,,咁之後

   就入去見班主任,咁我就見馮老師,,咁佢又講左好多野喎..又話我有

   一個小過/2個缺點/1個優點,,,又話我遲到遲左8次..如果再有多

   幾次,要校內停課.好慘呀..之後又講成績,,好慘呀.平均分睜小小就

   合格架啦..真係睜好小好小..好慘呀. 咁之後走啦..咁一行到出面

   又有好幾個紅十字會既人同我同呀媽講88喎,,勁o咀囉..咁之後莉莉就

   問我名次.,我話我唔知喎..但係佢地全部都知喎,,因為佢地全部都有問.

   但係我就冇問喎.,咁我就唔知啦..返到屋企係msn到問人知唔知名次.

   個個都知.得我唔知.好慘啊.之後就去左上水食野,,之後就要等位坐.

   之後就呀海黎左//之後冇幾耐就搭的士返屋企,,之後返到屋企就開電腦

   玩msn啊..之後呀姨就打電話比我.講左一d野比我知..聽左就好唔

   開心呀 .覺得好慘啊..心情好差. 唔打啦...完∼∼

 

   

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »