今日一早∼8:30就比個電話嘈醒左..但係因為真係好眼訓又再訓過啦
咁就9:30再起身啦..咁之後就去學校拿成績表啦..一去到學校門口
就有好多紅十字會既人係到/一入去就要拿野上去,,上到去又要等喎..
一入到去就見到文俊康喎..之後去班房門口佢又坐我旁邊喎,,咁之後
就入去見班主任,咁我就見馮老師,,咁佢又講左好多野喎..又話我有
一個小過/2個缺點/1個優點,,,又話我遲到遲左8次..如果再有多
幾次,要校內停課.好慘呀..之後又講成績,,好慘呀.平均分睜小小就
合格架啦..真係睜好小好小..好慘呀.
咁之後走啦..咁一行到出面
又有好幾個紅十字會既人同我同呀媽講88喎,,勁o咀囉..咁之後莉莉就
問我名次.,我話我唔知喎..但係佢地全部都知喎,,因為佢地全部都有問.
但係我就冇問喎.,咁我就唔知啦..返到屋企係msn到問人知唔知名次.
個個都知.得我唔知.好慘啊.之後就去左上水食野,,之後就要等位坐.
之後就呀海黎左//之後冇幾耐就搭的士返屋企,,之後返到屋企就開電腦
玩msn啊..之後呀姨就打電話比我.講左一d野比我知..聽左就好唔
開心呀
.覺得好慘啊..心情好差.
唔打啦...完∼∼
|