好慘慘呀,,,今日好慘呀第一次比人罰左出去企呀,,,好唔happy囉
真係勁唔鍾意,,比人罰左出去個時,係到串個miss!!幾句咁
之後又叫我小息跟著佢,,咁之後去左..佢重要笑笑口咁同我講野,,
勁似訓話囉..之後上電腦堂個時,我係到用pen寫字落隻手到
咁我係唔開心個時先會咁做既,,所以牙霞就話唔好咁啦,,,
不過我冇咩點理佢,,只係點吓頭答吓佢,,咁就算啦,,,,,
咁之後見到自己隻手花曬喎..咁就立即問呀sir去唔去得洗手間
..之後係咁洗係咁洗..之後就過左一會兒..就返返電腦室!!
放學個時比人留左幾個字..好慘,,之後4:00正返到屋企.
|