TODAY同平時一樣咁過...
一返到學校就要坐第二個位喎,,,
個死人李SIR呀,,,好撚憎佢囉’’見到佢就好想打7佢
今日上堂個時又比老師叫我個名啦....好慘慘囉..
重要比方老師話我衰過牙霞喎,,
之後上MATH又比老師話我同牙霞同傑傾計喎.,
日日到比老師罵...HELP ME!!
之後上堂個時又係咁同我後面個個傾計喎.SCJ我要罰企,因冇BOOK
... 勁好今日MRS趙無返學
唔洗上佢堂,勁HAPPY囉...
不過最後個堂要測驗SCJ...
勁慘..之後又要留堂,,,,之後去左李SIR個個..但冇去馮老師個到留堂!!!!
之後返左嘉福去左石場一會兒..之後亞欣過左黎..
就出左去上水啦.....用左50元啦....又死啦,,,,
又冇咩錢用啦,,,,點算呢???咁之後又見到牙玉喎..傾左一會兒,,
之後就走啦!!!咁就8:00幾9:00先返到黎,,,
之後就玩msn啦,,,^^
∼∼∼∼完∼∼∼∼
!
|